Tømmerhøgger'n Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 Jeg fødte for en måned siden, og etter fødselen har jeg fått veldig uren hud i ansiktet. Jeg smører med en skånsom krem som trekkes rett inn i huden, og jeg vasker bare med vann. Intimsåpe kan jeg også bruke hvis det er nødvendig å bruke såpe. Jeg fjerner maskaraen hver kveld de dagene jeg bruker det. Annen sminke bruker jeg ikke. Jeg har også en ansiktsrens som jeg bruker tre dager i uka, men jeg synes ikke det har noen effekt. Jeg har sikkert veldig mye hormoner i kroppen ettersom det bare er en måned siden fødsel, dessuten fullammer jeg. Jeg har aldri vært spesielt opptatt av hvordan jeg ser ut, men kviseutbrudd i ansiktet er rett og slett fryktelig plagsomt. Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre for at huden skal bli bedre?
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 ta tiden til hjelp tenker jeg... Hadde også problemer med huden etter fødsel, men stabiliserte seg etter noen måneder. I dag, 4 måneder etter, er huden normal igjen. Synes ellers det virker som du gjør ting riktig, bruker lite sminke og få og milde produkter Anonymkode: 3016b...a5d
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #3 Skrevet 16. november 2015 Det høres hormonelt ut, og det får du ikke gjort noe med. Anonymkode: 1f9d7...1a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå