AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 har noen prøvd seg på hjemmelaget te med kanelstang og eple til?har prøvd å søke etter oppskrifter, men finner ingen med kun disse to oppskriftene... har ikke så mye liggende i skapet, men nettopp dette har jeg, og tenkte at det kunne bli en bra te? Anonymkode: 22f6e...3b7
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 har noen prøvd seg på hjemmelaget te med kanelstang og eple til?har prøvd å søke etter oppskrifter, men finner ingen med kun disse to oppskriftene... har ikke så mye liggende i skapet, men nettopp dette har jeg, og tenkte at det kunne bli en bra te? Anonymkode: 22f6e...3b7Har du evt andre krydder?Du må nok ha kanelstangen sammen med vann og/ eller melk i en kasserolle og koke den en stund før du tar den ut, som i oppskriften her:http://www.melk.no/oppskrifter/varme-drikker/chai-latte/ Anonymkode: 49cc4...057 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #3 Skrevet 15. november 2015 har noen prøvd seg på hjemmelaget te med kanelstang og eple til?har prøvd å søke etter oppskrifter, men finner ingen med kun disse to oppskriftene... har ikke så mye liggende i skapet, men nettopp dette har jeg, og tenkte at det kunne bli en bra te? Anonymkode: 22f6e...3b7Dersom du ikke er avholds, så smaker det også godt med en liten skvett Jägermeister oppi teen etter at teen er ferdig trekt, eller andre smakstilsetninger Anonymkode: 49cc4...057 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #4 Skrevet 15. november 2015 har noen prøvd seg på hjemmelaget te med kanelstang og eple til?har prøvd å søke etter oppskrifter, men finner ingen med kun disse to oppskriftene... har ikke så mye liggende i skapet, men nettopp dette har jeg, og tenkte at det kunne bli en bra te? Anonymkode: 22f6e...3b7Eple + kanel er 2 gode smaker å ha sammen i te (har smakt det selv). Mange teprodusenter har te med nettopp de to tilsetningene i Kos deg Anonymkode: 49cc4...057 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #5 Skrevet 15. november 2015 har noen prøvd seg på hjemmelaget te med kanelstang og eple til?har prøvd å søke etter oppskrifter, men finner ingen med kun disse to oppskriftene... har ikke så mye liggende i skapet, men nettopp dette har jeg, og tenkte at det kunne bli en bra te? Anonymkode: 22f6e...3b7Hvordan ble teen? Anonymkode: 49cc4...057 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #6 Skrevet 16. november 2015 helt ok. hadde ingefær, eple og kanelstangen i.tror kanskje jeg burde droppet eplet? ble litt smaksløst.. som om noe manglet. Anonymkode: 22f6e...3b7 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #7 Skrevet 16. november 2015 helt ok. hadde ingefær, eple og kanelstangen i.tror kanskje jeg burde droppet eplet? ble litt smaksløst.. som om noe manglet.Anonymkode: 22f6e...3b7Brukte du noe søtt i teen?Brukte du te i tillegg til de andre tingene? Du kan jo prøve deg frem uten eple og med andre krydder og tilsetninger.Kanskje kan du lage din egen Julete-blanding? Anonymkode: 49cc4...057
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå