AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 Jeg har relativt tynt, rett hår til midt på ryggen, og synes det er vanskelig å sette det opp, jeg har liksom ingen ideer. Jeg har bølgetang og krølltang, og ønsker tips til en oppsats som funker for relativt tynt hår. Fletter osv ser sjeldent bra ut i håret mitt, og jeg har ikke mye volum på toppen. Anonymkode: 014c5...d5b
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 Hm, glemte å legge til...Kjolen min er en relativt enkel blå blondekjole til kneet, jeg har ikke bestemt meg for smykker enda for hvor enkle eller fancy de er kommer ann på håret, og så skal jeg ha sorte pumps og og sort veske og strømpebukse. Anonymkode: 014c5...d5b
Fotballflue Skrevet 17. november 2015 #4 Skrevet 17. november 2015 (endret) Hva med noe sånt? Hvis du ikke vil ha flette, så er det bare å droppe den Edit: neei, bildene kom ikke med Endret 17. november 2015 av Fotballflue
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #6 Skrevet 18. november 2015 Takk for tips Fotballflue (herlig nick :fnise tror jeg skal prøve meg på den siste! Klassisk, enkel og fin Anonymkode: 014c5...d5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå