stisan91 Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 Hei, for en uke siden trodde jeg at jeg hadde mensen, men det var bare en dag skikkelig, og så forsvant det. Jeg hadde en helt annen farge resten av tiden og mye mindre enn det som er normalt for meg. Jeg har i ettertid nå kjent meg litt svimmel, og har en følelse på at jeg ikke for puste skikkelig. Jeg føler også at jeg går litt mye på do, men jeg hadde jo en slags mens, men bare en skikkelig dag, og den kom dagen før jeg den skulle. Jeg ha også kjent små smerter i magen ( menssmerter) den siste uken også. Noen som kanskje vet noe eller har opplevd noe lingnende og er gravid? Vurdere å kjøpe en test i morgen
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 Hei, for en uke siden trodde jeg at jeg hadde mensen, men det var bare en dag skikkelig, og så forsvant det. Jeg hadde en helt annen farge resten av tiden og mye mindre enn det som er normalt for meg. Jeg har i ettertid nå kjent meg litt svimmel, og har en følelse på at jeg ikke for puste skikkelig. Jeg føler også at jeg går litt mye på do, men jeg hadde jo en slags mens, men bare en skikkelig dag, og den kom dagen før jeg den skulle. Jeg ha også kjent små smerter i magen ( menssmerter) den siste uken også. Noen som kanskje vet noe eller har opplevd noe lingnende og er gravid? Vurdere å kjøpe en test i morgen Ta. En. Test. Anonymkode: cb7fc...93b 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #3 Skrevet 15. november 2015 Herregud. Ta nå en test da? Anonymkode: c958f...299 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå