Gjest Liten Skrevet 30. september 2004 #1 Skrevet 30. september 2004 Er på desperat jakt etter ny vinterkåpe for tiden, et umulig prosjekt kan det virke som :-? Er ganske liten, dvs. er ikke så veldig lav (ca 165), men er kort i beina, og smal over skuldrene og ryggen. Alle kåper jeg prøver er altfor lang og henger som en sekk på meg, selv i minste størrelse :-? Kunne tenke meg noe a la denne: http://www.jcrew.com/catalog/product.jhtml...&catId=cat61562 Lengde til rett over/på kneet, i svart eller mørk grå, og i ull, ikke noe 80% akryl eller noe sånt Noen som kan hjelpe?
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 30. september 2004 #2 Skrevet 30. september 2004 Mener jeg så at HM hadde to forskjellige kåper med lengde til kneet. De har vel ganske små str og.
Gjest Ethereal Skrevet 1. oktober 2004 #3 Skrevet 1. oktober 2004 Har du sjekket Benetton? Jeg er også relativt liten (167) og spinkel, og kjøpte meg kjempefin knelang kåpe hos Benetton i fjor vinter. Bra å finne noe man ikke drukner totalt i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå