AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 Hei, vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men trenger vel bare å få det ut et eller annet sted. Jeg føler at jeg trenger å føle på en indre smerte i en relasjon for at jeg skal tro at jeg har følelser for en person.Det er som om når ting går på skinner, og jeg har det bra. Så begynner jeg å ødelegge for meg selv sånn at jeg kan føle meg dårlig. Når alt bare går på skinner og jeg har det bra, så føles det nesten ut som om jeg tenker at da er det noe galt? som om jeg ikke har nok følelser for personen. Så da begynner jeg å dytte personen unna, for å lage kaos.Som om det å ha følelser for noen er synonymt med at man skal ha mye negative følelser. Det skal være preget av kaos og uro for at jeg skal føle noe sterkt. Så jeg oppsøker relasjoner preget av kaos som får fram veldig mye svingninger i følelsene mine. Hvis jeg ikke føler mye tristhet, frustrasjon, sorg etc. så føler jeg på en måte at ikke relasjonen er sterk nok.Som dere ser så er dette svært dårlig forklart. Og like forvirrende skrevet som hodet mitt er om dagen. Så det er sikkert ingen som forstår hva jeg mener. Jeg lurer vel på om det er noen som har det på samme måten? Også lurer jeg på hvordan jeg kan begynne å føle det som man skal føle. Anonymkode: 35773...d2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå