Solros Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 HeiNoen som kjenner til denne rasen og vet om det finnes oppdrettere i enten Norge, Danmark eller Sverige? Hvordan fungerer det å kjøpe valper fra et annet land også utenom norden, hva regler er det som må følges hvis det er mulig. Kan jeg kjøpe valper fra Finland?Grunnen til at jeg spør er fordi jeg ikke finner oppdrettere i Norge, har funnet noen i Danmark, men de har den største av de tre variantene som Alaskan Klee Kai, og jeg kunne tenkt meg den mellomste størrelsen. De i Finland har jeg ikke spurt enda fordi jeg ville se om jeg fant noe info her først angående import av hundevalp fra andre land
Marimba Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 http://alaskankleekai.no/?page_id=33 Kan du ikke ta kontakt med mailadressen på denne siden og høre der om de vet noe?
Solros Skrevet 15. november 2015 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2015 Hei MarimbaJeg har sendt mail til de, samt de i Danmark og Finland. Bare fått svar fra Finland og fra rasehund.no fikk jeg følgende svar"Vi har dessverre ingen oppdretter oppført på denne rasen.Tips oss gjerne hvis du kommer i kontakt med en oppdretter.Med hilsenFirmawebben.no" Ser ut som det kan bli vanskelig å få tak på disse søte hundene :/
Marimba Skrevet 15. november 2015 #4 Skrevet 15. november 2015 Hei MarimbaJeg har sendt mail til de, samt de i Danmark og Finland. Bare fått svar fra Finland og fra rasehund.no fikk jeg følgende svar"Vi har dessverre ingen oppdretter oppført på denne rasen.Tips oss gjerne hvis du kommer i kontakt med en oppdretter.Med hilsenFirmawebben.no" Ser ut som det kan bli vanskelig å få tak på disse søte hundene :/De er nok ikke de enkleste å få tak i nei, men jeg håper jo ikke at du vil ha hunden bare pga utseende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå