AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 Jeg er invitert på en date i dag, og nå lurer jeg på om jeg i det hele tatt orker gå. For ikke så lenge siden så ble jeg dumpet av min eks. Og vi har kranglet helt til nå. Så jeg er litt mye stresset....Kanskje jeg bør roe litt ned før jeg går på date? Ville dere avlyst det? Og hva ville dere ha sagt? Anonymkode: 92420...833
Gjest Mythic Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 Jeg hadde nok ikke gått på date før jeg følte meg klar til å gå videre med en ny. Føler du deg klar? Det spiller egentlig ingen rolle hva andre ville valgt, dette gjelder deg og dine valg. Hvis jeg ville avlyst, ville jeg sagt det som det var, at jeg ikke er ferdig med tidligere forhold, og at det er for tidlig å date igjen.
Vampen Skrevet 15. november 2015 #3 Skrevet 15. november 2015 Jeg er veldig enig med Mythic. Om du ikke føler deg klar, så ville jeg ha avlyst eller utsatt. Det er helt greit å trenge litt tid til å komme over det som har vært, før man raser inn i noe nytt.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #4 Skrevet 15. november 2015 Takk for kommentarene. Det er over 2 måneder siden bruddet, men jeg sliter og er kjempetrist over det ennå. Jeg fikk melding i posten om dagen om at han ville mekle om det som har vært mellom oss. Jeg tror ikke at han vil bli sammen igjen, men det er håp om at vi kan prate ut og finne ut om det. Vi har kranglet mye helt frem til nå, og det er derfor jeg er ganske sliten og jeg har ikke klart å fokusere meg videre.Jeg utsatte det noen dager, men jeg burde gjerne si den eksakte årsaken til han. Jeg tror det beste er at jeg er ferdig med det med eksen før jeg gå videre. Anonymkode: 92420...833
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #5 Skrevet 15. november 2015 Hvordan hadde du det da du sa ja til daten? Husker du følelsen? Hvis du ble glad og svarte ja fordi du hadde lyst, så hadde jeg dratt. Kanskje det er nettopp det du trenger 😊 hva krangler du og exen om? Kommer dere noen vei? Er det noe mening i det, eller er det bare gamle beskyldninger? Anonymkode: 450b1...a89
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #6 Skrevet 15. november 2015 Hvordan hadde du det da du sa ja til daten? Husker du følelsen? Hvis du ble glad og svarte ja fordi du hadde lyst, så hadde jeg dratt. Kanskje det er nettopp det du trenger 😊 hva krangler du og exen om? Kommer dere noen vei? Er det noe mening i det, eller er det bare gamle beskyldninger? Anonymkode: 450b1...a89Jeg vil ikke dra på date så lenge jeg ikke klarer å legge eksen bak meg. Tror ikke det er håp for oss, men jeg kunne ønske at jeg kunne fått mer fred i sjelen før jeg går ut på date igjen. Anonymkode: 92420...833
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #7 Skrevet 15. november 2015 Jeg dater ikke så lenge jeg har kjærlighetssorg ovenfor noen andre. Rett og slett fordi jeg ikke synes det er rettferdig ovenfor daten, at jeg egentlig ikke er "åpen" for den personen. Anonymkode: bbb6b...75c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå