AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 Jeg fikk sjokk på facebook om dagen. Min eks og jeg fikk problemer som følge av at jeg ikke klarte å gi av meg selv i forholdet med han, fordi han hadde en eks som han var mye sammen med. Han tok ikke hensyn til at jeg slet med det. Men det var ikke meningen å være sjalu eller noe.De har ikke barn. Men de besøkte hveandre alene i hjemmene til hveandre, når de hadde muligheten til det. De var bestevenner, og han sa at hun betydde mer enn meg for han, for hun hadde vært i livet hans så lenge. De fant ofte på aktiviteter sammen. Forholdet våres ville han ikke offentliggjøre. Jeg aksepterte kontakten deres. Og ville tro det beste, men jeg hadde problemer med å tro at det kun var et vanlig vennskap. Og det gjorde at jeg holdt tilbake, og klarte ikke å g av meg selv i forholdet. Dette ødela alt. Nå latterliggjør han og eksen meg for at jeg er så "blåst i hue" som kan tro at folk har forhold bare fordi de er gode venner som ekser.Jeg mener at ekser fint kan være venner. Det er ikke det. Men nå vil de ha meg til å være helt "blåst i hue" i hvordan jeg har kvinne og mannesyn. Men sånn er det ikke. Men det er måten vennskapet deres var på som var problemet.Noen som kan forstå min side av saken, og er det forståelig at jeg lar det gå innover meg at de skriver sånnt om meg på facebook? Jeg får jo ikke uttale meg om saken, så jeg ble litt frustrert.Jeg er fortsatt ikke over eksen min. Skulle bare ønske at han sluttet å latterliggjør mitt syn på den saken. Anonymkode: 9b69b...8ab
Labyrint Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 I private meldinger til hverandre? Eller som status oppdatering? Hvis det er det siste skal du bare være glad du er kvitt han! 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #3 Skrevet 15. november 2015 I private meldinger til hverandre? Eller som status oppdatering? Hvis det er det siste skal du bare være glad du er kvitt han!I statusoppdatering... så jeg ble helt skjelven, og tok meg ganske nær ut av å bli diskutert i en diskusjon blant alle vennene deres. Folk skrev: få vite mer, pm meg... osv. Anonymkode: 9b69b...8ab 2
bib_84 Skrevet 15. november 2015 #4 Skrevet 15. november 2015 Høres ut som umodne folk i et sladrete miljø, og sånt blir det bare drama av. Blokkér de, overse de og vær sjeleglad for at du ikke har noe mer med de å gjøre 39
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #5 Skrevet 15. november 2015 Jeg ville blokkert hele gjengen og byttet miljø. Anonymkode: eb00e...aae 18
Blod Skrevet 15. november 2015 #6 Skrevet 15. november 2015 I statusoppdatering... så jeg ble helt skjelven, og tok meg ganske nær ut av å bli diskutert i en diskusjon blant alle vennene deres. Folk skrev: få vite mer, pm meg... osv. Anonymkode: 9b69b...8abSkriv en status selv, og uttal din side av saken. Ikke glem å nevne at de sprer usannheter du ikke får forsvart deg mot 6
Cashbah Skrevet 15. november 2015 #7 Skrevet 15. november 2015 En skal være nokså blåst i hodet for å skrive noe sånt på statusen sin. Ethvert oppegående menneske vil blokkere disse etter å ha sett noe sånt på Facebook (snakker ikke om deg, men andre venner som får dette opp på feeden). Patetisk og umodent av begge to. 18
Gjest Sly Skrevet 15. november 2015 #8 Skrevet 15. november 2015 Slutt å snoke inne på Facebooken hans.
Antoinette Skrevet 15. november 2015 #9 Skrevet 15. november 2015 Blokker tullingene og gå videre med livet ditt. De som skriver slike ting på fb er uansett så lavklasse/whitetrash at det ikke er noe å bry seg om. 18
Vattenflaska Skrevet 15. november 2015 #10 Skrevet 15. november 2015 Blokker begge to og ikke bry deg mer om det. Høres ut som en gjeng med umodne 14-åringer slik de holder på. 11
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #11 Skrevet 15. november 2015 En skal være nokså blåst i hodet for å skrive noe sånt på statusen sin. Ethvert oppegående menneske vil blokkere disse etter å ha sett noe sånt på Facebook (snakker ikke om deg, men andre venner som får dette opp på feeden). Patetisk og umodent av begge to.Ja, jeg er helt skjelven av å ha lest det. Jeg får ikke uttale meg om saken. Hadde jeg bare kunne uttalt meg. Det står i statusen at hun håper at jeg leser statusen hennes på facebook. Han er med på det, for alt jeg har sagt til han skrives i statusoppdateringen hennes. Jeg får bare tenke at det ikke er meg det er noe i veien med. De kunne ha pratet med meg i stedet for å skrive noe sånnt. Dessuten er det over mellom han og meg. Så hva er poenget? Eneste er at vi har kranglet frem til nå, og han vil mulig ha et meklingsmøte med meg, men funker det når hun gjør sånnt? Anonymkode: 9b69b...8ab 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #12 Skrevet 15. november 2015 En skal være nokså blåst i hodet for å skrive noe sånt på statusen sin. Ethvert oppegående menneske vil blokkere disse etter å ha sett noe sånt på Facebook (snakker ikke om deg, men andre venner som får dette opp på feeden). Patetisk og umodent av begge to.Ja, jeg er helt skjelven av å ha lest det. Jeg får ikke uttale meg om saken. Hadde jeg bare kunne uttalt meg. Det står i statusen at hun håper at jeg leser statusen hennes på facebook. Han er med på det, for alt jeg har sagt til han skrives i statusoppdateringen hennes. Jeg får bare tenke at det ikke er meg det er noe i veien med. De kunne ha pratet med meg i stedet for å skrive noe sånnt. Dessuten er det over mellom han og meg. Så hva er poenget? Eneste er at vi har kranglet frem til nå, og han vil mulig ha et meklingsmøte med meg, men funker det når hun gjør sånnt? Anonymkode: 9b69b...8ab
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #13 Skrevet 15. november 2015 En skal være nokså blåst i hodet for å skrive noe sånt på statusen sin. Ethvert oppegående menneske vil blokkere disse etter å ha sett noe sånt på Facebook (snakker ikke om deg, men andre venner som får dette opp på feeden). Patetisk og umodent av begge to.Ja, jeg er helt skjelven av å ha lest det. Jeg får ikke uttale meg om saken. Hadde jeg bare kunne uttalt meg. Det står i statusen at hun håper at jeg leser statusen hennes på facebook. Han er med på det, for alt jeg har sagt til han skrives i statusoppdateringen hennes. Jeg får bare tenke at det ikke er meg det er noe i veien med. De kunne ha pratet med meg i stedet for å skrive noe sånnt. Dessuten er det over mellom han og meg. Så hva er poenget? Eneste er at vi har kranglet frem til nå, og han vil mulig ha et meklingsmøte med meg, men funker det når hun gjør sånnt? Anonymkode: 9b69b...8ab
bib_84 Skrevet 15. november 2015 #15 Skrevet 15. november 2015 Hvorfor skal dere ha meklingsmøte? Jeg ville gitt en lang f... i hele gjengen. Og du må ikke finne på å ta opp tråden i en egen Facebook status, da har du det gående. 9
Antoinette Skrevet 15. november 2015 #16 Skrevet 15. november 2015 TS, i stedet for å stille spørsmål etter spørsmål, kan du ikke bare ta til deg rådet om å blokkere? 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #17 Skrevet 15. november 2015 Jeg lurer også på hva det meklingsmøtet skal være godt for. Føler han at du plager og stalker ham? Anonymkode: 73cb8...9a3 6
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #18 Skrevet 15. november 2015 Høres jo ut som direkte mobbing over nettet dette - Jeg ville brukt rapporteringsknappen på facebook, og sendt en melding om at du vil anmelde dersom dette ikke opphører.Selv om man har en eks man mener ditt og datt om, så sitter man ikke slenger drit over nettet. Man oppfører seg ordentlig. Anonymkode: c53c0...5f1 10
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #19 Skrevet 15. november 2015 Det må være noe alvorlig galt med disse to som legger dette ut på fb.... Og de som gidder å lese det er ikke bedre.... Reagerer på at han sa at hun betyr mer enn deg ...herregud. Typisk å trykke deg ned enn og selv innse at at du fortjener en som elsker deg, ingen andre. At eks er eks og tilhører fortid. Ingen skal måtte godta eller finne seg i noe sånt. Vær glad du er kvitt ddrittsekken.... Og håper du finner en gutt som er ferdig med tidligere forhold og er kun glad i og elsker deg. Anonymkode: 24ac4...a76 5
Gjest Franke Ann Skrevet 15. november 2015 #20 Skrevet 15. november 2015 Vær klar over at i alle normalt oppegående menneskers øyne, vil de kun latterliggjøre seg selv ved å holde på på den måten over Facebook. Ikke involver deg i diskusjonen. Ikke forsvar deg. Bare hev deg over det, og la dem drite seg selv ut i offentligheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå