Gå til innhold

lavkarbo og så sto vektnedgangen stille

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 161 høy og har gått på lavkarbo. Gikk helt fint. Gått ned men så har det stoppet opp på 49,7. Vil gjerne gå ned litt til. Ikke slik at jeg blir undervektig. Men hvorfor har det stoppet opp? Hvordan kan jeg gå ned litt til?

Anonymkode: 41188...9c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du veier for lite til å kunne gi blod nå. Bare til informasjon.

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke farlig å veie for lite til å kunne gi blod. Det er bare det at det tappes like mye blod uavhengig av størrelse. Dermed. Mister små personer mye mer i % enn det større personer gjør. 

De siste kg man vil ta av er alltid de vanskeligste. Det er ikke mye du behøver å ta av. Maks 1,5 kg. Tren styrke for å definere kroppen. De kiloene  du ønsker å ta av, kan heller bli til muskler. 

Anonymkode: 5f064...70d

• Liker 1
Skrevet

Gi blod? Den skjønte jeg ikke mye av. Skal jeg gi noen blod, eller mens tenker man på? I så tilfelle tar jeg tar jeg sprøyte og mens uteblir likevel. Mye noen skal henge seg opp i, ser jeg. 

Takk for svar AB.  :)

Anonymkode: 41188...9c0

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes ikke du bør gå ned mer nå. Hvis du vil stramme opp litt, så gjør det. Men du får ikke råd her til å bli undervektig.

Jeg tror peppermyntete nevnte disse kriteriene for blodgiving som en referanse og en realitetsorientering - *så* liten er du, og du bør ikke å bli mindre. En normalvektig person på 160 kan godt gi blod. Det er fint å ha så god helse at man kan gi blod. Normalvekt er sunt. Det er godt å være sunn.

• Liker 4
Skrevet

Jeg er selv 162 og alltid vært tynn. Da jeg hadde kreft veide jeg 47 kg, og det så ikke bra ut. Spis mat og tren muskler på kroppen din. Du vil føle deg så mye bedre

Anonymkode: ed989...9e5

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...