AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 Hei KG, håper noen kan hjelpe meg!Sliter veldig med uren hud og trenger hjelp til å finne den perfekte dag- og nattkremen. Noen tips/erfaringer?Er student, så setter pris på (veldig) rimelige forslag Anonymkode: 838bb...cea
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #2 Skrevet 16. november 2015 Liker veldig godt Skinfood premium tomato whitening emulsion (ikke noe i produktet som gjør huden hvitere da, selv om navnet kan antyde det). Prøver og full-size fås kjøpt billig på ebay. Er sør-koreansk merke, god kvalitet. Bruker den sammen med skinfood watery berry serum nå på vinteren, og peach sake pore serum på sommeren. Huden ser langt bedre ut etter jeg begynte å bruke disse produktene. Mindre urenheter, huden ser mer "klar" ut, jevnere på en måte. Bruker den både dag og natt. Av "vestlige" produkter har jeg vært mest fornøyd med Decleors krem for fet hud. Anonymkode: 62f16...a37
Scheherazade Skrevet 16. november 2015 #3 Skrevet 16. november 2015 Basiderm sin er alldeles utmerket, rimelig, med solfaktor og uten parfyme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå