Gå til innhold

Farge håret - hvor ofte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelt og greit; hvis du farger håret jevnlig, hvor lenge går det mellom hver gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke noe fast tidspunkt jeg farger håret på, men det går cirka to-tre måneder mellom hver gang. i og med at jeg farger håret mørkebrunt og det allerede er brunt, så blir det ikke så tydelig ettervekst.

Skrevet

Hver 6.-8. uke. Da jeg farget selv, farget jeg hver 4.uke, men det ville ruinert meg totalt økonomisk hvis jeg skulle fortsatt med det, siden jeg nå overlater fargingen til frisøren.

Glansvask og produkter med pigmenter hjelper til med å holde fargen vedlike (jeg har knallrøde felter i svart hår).

Gjest Anonymous
Skrevet

Før hver 7.-8. uke, men nå hver 4. uke - orker ikke å se på den etterveksten! :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Dere som farger det så ofte, gjør dere det selv?

Det er jo så dyrt å gjøre det hos frisøren. :oops: (student)

Skrevet

Jeg har lyse striper i mellomblondt hår, og lager nye striper hos frisør hver 3-4 mnd.

Etterveksten er heldigvis ikke så påfallende, fordi stripene og min naturlige farge ikke er så langt fra hverandre. Likevel hadde nok håret sett penest ut om jeg frisket opp stripene hver sjette uke. Grunnen til at jeg ikke striper så ofte, er både økonomi og slitasje på håret.

Skrevet

Tenkte kanskje det bare var meg som er kresen, og syns fargen er falmet og trist etter 4 uker...

Men da er jeg ikke alene da :)

Skrevet

Jeg farger ca. hver 4 uke, siden jeg har ganske mye grått og det synes godt i etterveksten. Gjør det selv.

Skrevet

Før når jeg hadde mørkt hår var det hver 4. uke.

Nå når skillen ikke syntes så godt og hvor håret er lysere gjør jeg det ca hver 8. uke!

Skrevet
Jeg har ikke noe fast tidspunkt jeg farger håret på, men det går cirka to-tre måneder mellom hver gang. i og med at jeg farger håret mørkebrunt og det allerede er brunt, så blir det ikke så tydelig ettervekst.

Me too!! :wink:

Skrevet
Dere som farger det så ofte, gjør dere det selv?

Det er jo så dyrt å gjøre det hos frisøren.  :oops:  (student)

Yes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...