Gjest Cuddly Skrevet 30. september 2004 #1 Skrevet 30. september 2004 Enkelt og greit; hvis du farger håret jevnlig, hvor lenge går det mellom hver gang?
Gjest 1111 Skrevet 30. september 2004 #2 Skrevet 30. september 2004 Jeg har ikke noe fast tidspunkt jeg farger håret på, men det går cirka to-tre måneder mellom hver gang. i og med at jeg farger håret mørkebrunt og det allerede er brunt, så blir det ikke så tydelig ettervekst.
Gjest Ethereal Skrevet 30. september 2004 #3 Skrevet 30. september 2004 Hver 6.-8. uke. Da jeg farget selv, farget jeg hver 4.uke, men det ville ruinert meg totalt økonomisk hvis jeg skulle fortsatt med det, siden jeg nå overlater fargingen til frisøren. Glansvask og produkter med pigmenter hjelper til med å holde fargen vedlike (jeg har knallrøde felter i svart hår).
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #4 Skrevet 30. september 2004 Før hver 7.-8. uke, men nå hver 4. uke - orker ikke å se på den etterveksten! :-?
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #7 Skrevet 30. september 2004 Dere som farger det så ofte, gjør dere det selv? Det er jo så dyrt å gjøre det hos frisøren. :oops: (student)
Orthia Skrevet 30. september 2004 #8 Skrevet 30. september 2004 Jeg har lyse striper i mellomblondt hår, og lager nye striper hos frisør hver 3-4 mnd. Etterveksten er heldigvis ikke så påfallende, fordi stripene og min naturlige farge ikke er så langt fra hverandre. Likevel hadde nok håret sett penest ut om jeg frisket opp stripene hver sjette uke. Grunnen til at jeg ikke striper så ofte, er både økonomi og slitasje på håret.
Gjest Cuddly Skrevet 30. september 2004 #9 Skrevet 30. september 2004 Tenkte kanskje det bare var meg som er kresen, og syns fargen er falmet og trist etter 4 uker... Men da er jeg ikke alene da
Elze Skrevet 1. oktober 2004 #10 Skrevet 1. oktober 2004 Jeg farger ca. hver 4 uke, siden jeg har ganske mye grått og det synes godt i etterveksten. Gjør det selv.
Carmen_ Skrevet 1. oktober 2004 #11 Skrevet 1. oktober 2004 Før når jeg hadde mørkt hår var det hver 4. uke. Nå når skillen ikke syntes så godt og hvor håret er lysere gjør jeg det ca hver 8. uke!
villkatt Skrevet 1. oktober 2004 #12 Skrevet 1. oktober 2004 Jeg har ikke noe fast tidspunkt jeg farger håret på, men det går cirka to-tre måneder mellom hver gang. i og med at jeg farger håret mørkebrunt og det allerede er brunt, så blir det ikke så tydelig ettervekst. Me too!!
Shagya Skrevet 1. oktober 2004 #13 Skrevet 1. oktober 2004 Dere som farger det så ofte, gjør dere det selv? Det er jo så dyrt å gjøre det hos frisøren. :oops: (student) Yes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå