AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 Okei, så jeg driver å snakker med en fyr i blant, har aldri vært sånn ordentlig keen på han før han idag spurte om jeg ville komme til han i morgen og bare munche masse mat og godteri. Har riktig nok aldri møtt han før, men han bor på samme sted som meg. Jeg syntes det er veldig forvirrende, fordi jeg er definitivt ikke noe "booty call" og heller er jeg ikke interessert i å møte han om det er det han tenker om meg. Så det store spørsmålet er da hvordan vet jeg hva han vil? Anonymkode: 1a178...b69
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 OMG enda en av disse... Anonymkode: d7950...59d 2
Blod Skrevet 15. november 2015 #3 Skrevet 15. november 2015 Man kan vel ikke være helt sikker på det med mindre man spør 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #4 Skrevet 15. november 2015 Man kan vel ikke være helt sikker på det med mindre man spør Men er det ikke litt teit og bare før vi møtes "eeeeh, er ikke ute etter noe ons da"??? Anonymkode: 1a178...b69
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #5 Skrevet 15. november 2015 Men er det ikke litt teit og bare før vi møtes "eeeeh, er ikke ute etter noe ons da"???Anonymkode: 1a178...b69HmmDet beste er nok å ikke møtes hjemme hos hverandre på de første datene, men møtes på et offentlig sted som en kafe el.l. Anonymkode: eafc7...0a7 1
Gjest Franke Ann Skrevet 15. november 2015 #6 Skrevet 15. november 2015 Du vet du ikke må ligge med ham bare fordi han skulle ønske det, ikke sant? Du finner ut hva han vil ved å gå på det møtet, og så ta dine egne valg i forhold til det som måtte dukke opp av intensjoner fra hans side. Du finner definitivt ikke ut av det ved å spørre på KG.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #7 Skrevet 15. november 2015 Okei, så jeg driver å snakker med en fyr i blant, har aldri vært sånn ordentlig keen på han før han idag spurte om jeg ville komme til han i morgen og bare munche masse mat og godteri. Har riktig nok aldri møtt han før, men han bor på samme sted som meg. Jeg syntes det er veldig forvirrende, fordi jeg er definitivt ikke noe "booty call" og heller er jeg ikke interessert i å møte han om det er det han tenker om meg. Så det store spørsmålet er da hvordan vet jeg hva han vil? Anonymkode: 1a178...b69Menn kan ikke bare være venner med kvinnfolk ..så da kan du trekke konklusjonen selv. Anonymkode: 8cde0...87b 1
Okapi Skrevet 15. november 2015 #8 Skrevet 15. november 2015 Du vet du ikke må ligge med ham bare fordi han skulle ønske det, ikke sant? Du finner ut hva han vil ved å gå på det møtet, og så ta dine egne valg i forhold til det som måtte dukke opp av intensjoner fra hans side. Du finner definitivt ikke ut av det ved å spørre på KG.Jeg synes også det er så merkelig at folk aktivt jobber for å unngå situasjoner der fyren kanskje får lyst på sex. Går det ikke an å si nei? Går det ikke an å bare avskrive fyren hvis han blir grinete av det? 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #9 Skrevet 15. november 2015 Han vil ha sex. Hvis du er ute etter en kjæreste får du snakke med noen andre. Anonymkode: 138ca...3bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå