Gå til innhold

Ekstremt dårlig selvtillit.. og dumpet for litt over 2 måneder siden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg er klar for date. Men ble invitert av en mann på date i morgen. Jeg har stor kjærlighetssorg ennå. Jeg ble dumpet for litt over 2 måneder siden, og føler jeg nesten har nok med meg selv nå. Jeg føler at jeg behøver å komme over han forrige først. Noen som har vært i samme situasjon, og kan råde meg? Ville dere ha avslått daten og fortalt sannheten? 

Anonymkode: 5db8a...33b

Videoannonse
Annonse
Gjest Franke Ann
Skrevet (endret)

Ikke avslå daten. Det kan være akkurat det du trenger for å innse at det finnes flere fisk i havet. Og selv om daten ikke nødvendigvis er en av disse fiskene, kan det allikevel kanskje hjelpe på selvtilliten å oppleve at noen trakter litt etter deg. Ikke forvent noe spesielt, og ikke snakk om ex'en og tilstanden du er i nå. Bare se på det som en slags "happening", "noe som skjer", og ha det litt gøy for en stund. Det er bare sunt.

Endret av Franke Ann
Skrevet

Jeg ville ikke dratt på daten. Da jeg hadde en liten kjærlighetssorg og ble bedt på date dro jeg, og det hele endte med å være en enorm fiasko. Jeg kjedet meg til døde, begynte å mislike gutten skikkelig bare fordi han ikke var eksen, sammenlignet hele tiden, koste meg ikke i det hele tatt, og det skjønte han også! Noe hadekyss var bare å glemme.

Jeg forklarte han at jeg var veldig sliten og syk den dagen og at jeg var klar over at jeg var verdens kjedeligste og dra på date med og at det ikke hadde noe med han å gjøre da

Skrevet

Dra på daten! Det får tankene dine over på noe annet, og kan hjelpe selvtilliten din. Så hvis dette er en ok person som du kan tenke deg å bli kjent med, så dra! :) 

Skrevet

Når jeg har kjærlighetssorg og drar på date ender jeg bare opp med å irritere meg over den stakkars mannen og deppe over at det ikke er han jeg fortsatt elsker jeg er på date med. Så du må nesten føle på det selv.

Jeg ble dumpet av en date jeg hadde rukket å bli veldig glad i over tid nå på fredag, og i et svakt og depressivt øyeblikk i går (hadde drukket) avtalte jeg date med en helt annen fyr neste helg. Usikker på om jeg kommer til å dra... Når man fortsatt har følelser for noen er tanken på å være med noen andre bare vond og kvalmende.

Anonymkode: 27195...658

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...