AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #1 Skrevet 14. november 2015 Det er lenge siden jeg har vært på vekten og jeg tenkte vel at jeg lå på rundt 70 kg. Vekten viste 88 kg og jeg fikk helt sjokk! Vet at jeg har lagt på meg litt (veier vanligvis ca 65 kg), men at det kunne være så mye ante jeg rett og slett ikke. Det er ingen rundt meg som har sagt noe til meg heller. Mamma har alltid vært den som har sagt ifra om at nå har jeg lagt på meg osv. Fikk beskjed om å slanke meg sist jeg var hos legen, og det er nå planen. Jeg har nok trøstespist en del det siste halvåret, så i første omgang kommer jeg til å fokusere på å ikke spise godteri. Jeg spiser egentlig ikke så mye ellers så vet ikke helt hva annet jeg kan endre på. Anonymkode: 52a51...480
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #2 Skrevet 14. november 2015 Kommer mange ganger langt ved å ikke spise godteri og å kutte ut kalorier i drikke. Anonymkode: be86c...c67 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #3 Skrevet 14. november 2015 Hva med å føre en matdagbok i en uke eller to, og se om det peker seg ut noen åpenbare syndere?:) Husk å telle med kalorier i drikke, osteskiven som ofte spises mens en legger ost på lasagnen, iskaffen på tur hjem osv. Anonymkode: 843d2...f54
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #4 Skrevet 15. november 2015 Kan jo prøve med matdagbok ja.. Jeg har ganske god peiling på kosthold egentlig, så vet jo i teorien hva jeg bør spise og ikke... Det er bare så mye vanskeligere i praksis og når det er snakk om en selv! TS Anonymkode: 52a51...480
peppermyntete Skrevet 15. november 2015 #5 Skrevet 15. november 2015 Det samme skjedde meg og jeg har gått ned sju kg siden september ved å loggføre alt jeg spiser hos Grete roede og trene jevnlig.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #6 Skrevet 15. november 2015 Høres ut som om det vil være tilstrekkelig å gå tilbake til gamle vaner. Selv om du har god greie på kosthold, kan det være greit å sjekke inntaket. Det er like viktig å spise nok so å spise mindre. Anonymkode: 91697...26b
Djungelvrål Skrevet 15. november 2015 #7 Skrevet 15. november 2015 Hvordan er det mulig å ikke merke det? Jeg merker 2 kg bare på buksa...ser det lett i speilet også. 8
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #8 Skrevet 16. november 2015 Det samme skjedde med meg. For meg så har det hjelpt å loggføre vekten i denne tråden her på kg. For meg så har det vært veldig motiverende at andre skal lese hvor mye jeg har gått ned hver uke og det er også motiverende å se hvor flinke andre har vært. Anonymkode: 558de...76d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå