AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #1 Skrevet 14. november 2015 Hei, jeg vasket klær i kveld, sengetøy og håndkler og sånt på 70 grader. Men så fort vaskeprogrammet var ferdig kunne jeg åpne døre og de var kalde. Har det skjedd noe galt? Anonymkode: 596e2...26f
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #2 Skrevet 14. november 2015 Klærne blir jo ganske kalde av det kalde skyllevannet, men ikke iskaldeHvor kalde var de?Kaldere enn til vanlig? Kan termostaten på vaskemaskina ha gått i stykker?Jeg ville prøvd en vask med annet tøy og kjent på maskina om vaskevannet varmes opp under vask Anonymkode: 80f4c...61b 3
Mis(s)Understood Skrevet 15. november 2015 #3 Skrevet 15. november 2015 Hei, jeg vasket klær i kveld, sengetøy og håndkler og sånt på 70 grader. Men så fort vaskeprogrammet var ferdig kunne jeg åpne døre og de var kalde. Har det skjedd noe galt?Anonymkode: 596e2...26fMellom de 70 gradene og inntil døren kan åpnes, så er det et antall skyllinger, tømminger, påfyll av nytt skyllevann og til slutt sentrifugering. Det er vel ganske tvilsomt at siste skylling før sentrifugering er en skylling med varmt vann.Sjekk slik som Anonymkode: 80f4c...61b foreslår: Sett på en vask med annet tøy og kjenn på maskinen underveis om vannet varmes opp. 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #4 Skrevet 15. november 2015 Maskinen vasker på 70 grader og skyller uten å varme opp vannet fra kranen. Du får kjenne på maskina når den vasker neste gang om den er varm før den begynne rå skylle. Er dette første gang du vasker klær? Anonymkode: f49dc...538 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #5 Skrevet 16. november 2015 Det er da helt normalt at de er kalde når maskinen er ferdig? Jeg har iallefall aldri opplevd at klærne har vært varme.. Anonymkode: 36993...47e 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #6 Skrevet 16. november 2015 Eh, ja, klærne er kalde når vasken er ferdig, fordi maskinen bruker kaldt vann til skyllingen. Anonymkode: 181b9...1f9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå