Gå til innhold

Helikopterlyden på bilreklamen gjør meg sprø!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan få bort den forferdelige lyden som kommer på høytalerne dersom man holder pila et sekund forlenge over den bilreklamen som er på kg sin hovedside? Den forsvinner jo ikke selv om jeg går til en annen side - og den er mildt sagt irriterende!! OG jeg har ikke lagt merke til hvilke bilmerke den reklamerer for - men uansett så vil jeg ALDRI kjøpe det!!! Så det så :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Jeg irriterer meg også grønn over den reklamen. må passe på å styre unna med musa, og hvis jeg glemmer det så blir jeg superirritert.

Oppdater siden etter du har kommet borti den og lyden forsvinner. eller gå inn på et annet innlegg/en annen side i samme vindu.

Eller skru av høytalerne..

Noen andre måter å få det vekk på tror jeg ikke det finnes.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Får fullstendig noia av denne reklamen. Det er en tråd til her (minst) et sted om samme reklamen...

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du bruker opera eller firefox får du bort sånne reklamer.

Skrevet
Hvis du bruker opera eller firefox får du bort sånne reklamer.

Hvordan?! jeg har opera..

Skrevet

Hvordan?! jeg har opera..

tools - qucik preferences - block unwanted pop-ups

tror jeg... Jeg har Opera og har ikke stilt inn på annet enn det jeg beskrev over og jeg slipper reklame jeg ikke ønsker...

Skrevet

Jeg gikk inn på forsiden for å sjekke, og jeg ser ingen reklamer i det hele tatt, jeg... Jeg trodde det var slik KG så ut, jeg. Til noen snakket om å klikke på reklamene her... det var først da jeg gikk inn på KG på jobben som bruker IE at jeg så at jeg ikke får en eneste reklame her... Opera blokkerer det...

Skrevet

Jeg forsøkte å gjøre sånn som du gjorde valnøtt, men det fungerte ikke hos meg :-?

Skrevet

Hmmm...tenke tenke... kan det være at du må lukke opera og åpne igjen før det trer i kraft?

Jeg har hatt det sånn hele tiden, og i går lastet jeg ned siste beta-versjon og den er fortsatt sånn... Det eneste jeg gjør er å blokkere uønskede popups, såvidt jeg kan huske...

Skal sjekke nærmere - hvis det ikke hjelper å lukke og åpne Opera for deg...

Gjest Anonymous
Skrevet

I opera, trykk F12, huk bort "enable plugins". Trykk så F5. Bare huske på hvis dere skal se annen flash-animasjon eller video i nettleseren på du kanskje slå på plugins igjen på samme måte.

Skrevet

Ok. Takk. Da lærte jeg noe nytt i dag også :) Her var den slått av automatisk her...

Men, det hender jeg får beskjed om at java-applet not found på noen sider, eller at jeg ikke kan spille det og det greiene (husker selvfølgelig ikke noe eksakt nå...) fordi jeg mangler plug-ins... men da er det bare å slå den på da?

Og jeg har java på maskinen, men noen ganger får jeg beskjed om at jeg må bruke IE fordi jeg ikke har java... hva gjør jeg med det?

Gjest Anonymous
Skrevet
Ok. Takk. Da lærte jeg noe nytt i dag også  :) Her var den slått av automatisk her...  

Men, det hender jeg får beskjed om at java-applet not found på noen sider, eller at jeg ikke kan spille det og det greiene (husker selvfølgelig ikke noe eksakt nå...) fordi jeg mangler plug-ins... men da er det bare å slå den på da?

Og jeg har java på maskinen, men noen ganger får jeg beskjed om at jeg må bruke IE fordi jeg ikke har java... hva gjør jeg med det?

Det å ta bort plugins går ikke ut over java heldigvis. Du må laste ned opera med java fra www.opera.com for å få java i opera.

Gjest Anonymous
Skrevet
Tusen takk gjest - nå gikk reklamen vekk :-)

Bare hyggelig. Får bittelitt dårlig samvittighet siden siden lever av reklame. På den annen side, må man jo ikke vise irriterende flash-reklamer her. Det går an å vise folkeskikk selv om man annonserer ;).

Skrevet

Det å ta bort plugins går ikke ut over java heldigvis. Du må laste ned opera med java fra www.opera.com for å få java i opera.

Jeg har Opera med Java...

Skrevet

Bare hyggelig. Får bittelitt dårlig samvittighet siden siden lever av reklame. På den annen side, må man jo ikke vise irriterende flash-reklamer her. Det går an å vise folkeskikk selv om man annonserer ;).

Jeg ser jo alle de andre reklamene, bare ikke den ene. ser til og med en flash-reklame som omhandler bryllup i det ene hjørnet, så tror ikke du trenger dårlig samvittighet :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har Opera med Java...

Du har ikke tatt bort "enable java" fra den menyen da?

Skrevet

Nei, den eneste som er haket vekk er plug-ins...

Det kan ha vært noe galt med den forrige versjonen jeg hadde - jeg oppgraderte fra 7.5 til 7.6 igår, og jeg har ikke prøvd ut den funksjonen med Java enda...

Et spørsmål til: Da jeg oppgraderte i går, kopierte jeg hele mappen med opera7.5 til en annen disk, og så slettet jeg den i programfiler før jeg la inn opera7.6. Men, nå er jo mailene mine ett eller annet sted enn i opera7.6. Hvordan får jeg de over på versjonen jeg kjører nå?

Jeg fant ikke noen mappe for mail i den mappen jeg kopierte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...