AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #21 Del Skrevet 18. november 2015 Prinsessesyndrom. "Se meg, hør meg"! Guttejenterollen er ofte nærmest et undercover... Guttejenter vil ikke cockblocke en kompis, om hun virkelig VAR en Guttejente. Anonymkode: ec931...a08 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #22 Del Skrevet 18. november 2015 Jeg vet allerede at gutter som vil være venn med meg, vil ha noe mer. Har gjort det klart for dem at jeg har friendzona dem. Vil ikke kutte kontakt med dem fordi jeg vet de vil noe mer enn vennskap.Anonymkode: 35807...6cdGreia med det er at de kommer om noen år eller en tid til å fortelle deg at de har følelser for deg osv osv...og da må du velgeuansett.Jeg er mann og vet akkurat hvordan det der er\var. Etter jeg ble 30+år så har jeg skjønt at å ha jenter som venner funker ikke. Det er enten eller, man kan ikke drive å lure seg selv. Dessuten er det mange jenter som utnytter dette og bruker slike guttevenner til å gjøre mange tjenester for dem selv. Siden de er deres beste venn og kan gi dem en klem etterpå. Man var slik fordi man trodde at jenter ville ha de snille, gode og omtenksomme guttene da. Så det tok en tid før en fant ut at det ikke var slik det hang sammen. Selv om det er nok av tråder her inne hvor de egenskapene er top5. Så man kan egentlig ikke klandre seg selv for å tro det Anonymkode: 46044...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #23 Del Skrevet 18. november 2015 Greia med det er at de kommer om noen år eller en tid til å fortelle deg at de har følelser for deg osv osv...og da må du velgeuansett.Jeg er mann og vet akkurat hvordan det der er\var. Etter jeg ble 30+år så har jeg skjønt at å ha jenter som venner funker ikke. Det er enten eller, man kan ikke drive å lure seg selv. Dessuten er det mange jenter som utnytter dette og bruker slike guttevenner til å gjøre mange tjenester for dem selv. Siden de er deres beste venn og kan gi dem en klem etterpå. Man var slik fordi man trodde at jenter ville ha de snille, gode og omtenksomme guttene da. Så det tok en tid før en fant ut at det ikke var slik det hang sammen. Selv om det er nok av tråder her inne hvor de egenskapene er top5. Så man kan egentlig ikke klandre seg selv for å tro det Anonymkode: 46044...db9Jeg skjønner deg fullstendig at det kan skje. Kan desverre ikke si mer enn at jeg sier ifra til kompisene at jeg vil kun ha et vennskap med dem. Hvis de har følelser for meg, så skjuler de det for godt. Når jeg henger med kompisene mine flørter jeg ikke med dem. Hvis det kommer en jente som vil ha oppmerksomhet fra dem, så lar jeg henne flørte med dem, og flytte meg til et annet sted. De savner sikkert den flørtende oppmerksomheten, når jeg ikke gir dem det. Anonymkode: 35807...6cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #24 Del Skrevet 18. november 2015 Jeg skjønner deg fullstendig at det kan skje. Kan desverre ikke si mer enn at jeg sier ifra til kompisene at jeg vil kun ha et vennskap med dem. Hvis de har følelser for meg, så skjuler de det for godt. Når jeg henger med kompisene mine flørter jeg ikke med dem. Hvis det kommer en jente som vil ha oppmerksomhet fra dem, så lar jeg henne flørte med dem, og flytte meg til et annet sted. De savner sikkert den flørtende oppmerksomheten, når jeg ikke gir dem det. Anonymkode: 35807...6cdDu høres jo ut som en ordentlig jente sånn sett...får håpe det er slik du beskriver det også i virkelige verden også Det er rart med det ..men ingen problem å få seg jente "venner" men ikke ei eneste ei vil noe mer enn det jeg lurer egentlig på hva jeg mangla ...men noe er det tydeligvis noen menn har bare ikke det *genet* tror jeg. Anonymkode: 46044...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #25 Del Skrevet 18. november 2015 Du høres jo ut som en ordentlig jente sånn sett...får håpe det er slik du beskriver det også i virkelige verden også Det er rart med det ..men ingen problem å få seg jente "venner" men ikke ei eneste ei vil noe mer enn det jeg lurer egentlig på hva jeg mangla ...men noe er det tydeligvis noen menn har bare ikke det *genet* tror jeg.Anonymkode: 46044...db9Hehe takk Jeg syns en del gutter ikke tør å si at de liker henne til jenta, men de prøver å gi hint. Det er ikke alltid det fungerer, og da havner man i vennesonen.Jeg syns vi ødelegger temaet i denne tråden, så jeg skal avslutte her! Anonymkode: 35807...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 18. november 2015 #26 Del Skrevet 18. november 2015 Hva er det med jenter som må ha menns oppmerksomhet og ikke takler andre jenter? Det er jenter.Neste spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #27 Del Skrevet 18. november 2015 Hehe takk Jeg syns en del gutter ikke tør å si at de liker henne til jenta, men de prøver å gi hint. Det er ikke alltid det fungerer, og da havner man i vennesonen.Jeg syns vi ødelegger temaet i denne tråden, så jeg skal avslutte her! Anonymkode: 35807...6cdSånn er naturen til sjenerte gutter....det er et ganske turn-off personlighetstrekk visstnok.Men ja vi får ikke spore av får fortsette samtalen i neste liv. Anonymkode: 46044...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanista1984 Skrevet 18. november 2015 #28 Del Skrevet 18. november 2015 Drittlei gutter etter mange år i grønt osv. Gudedyrker kvinnene. Folk er forskjellige. Enige at menn lettere blir ferdig med en krangel, men det er så mange dimensjoner rundt en kvinne som er verdt å etterforske. Kjenner igjen hun som er beskrevet først jeg også. Men i min verden ville hu ikke ha vært et problem.Blir vi litt for fort irriterte på andre, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #29 Del Skrevet 3. desember 2015 Henne hadde jeg nok vurdert å ha såpass sære personlighetstrekk at jeg hadde revurdert hele vennskapet - fullstendig uavhengig av om hun er gutt eller jente.Var ikke så dumt råd, tror hun var mer enn bare usikker. Endte med et helvete da han ene i kollektivet ikke ville ligge med henne.TS Anonymkode: 4e4fa...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sidsel Skrevet 4. desember 2015 #30 Del Skrevet 4. desember 2015 Det jeg har opplevd noen ganger, når jeg har vært i situasjonen "en av gutta", er at når det dukker opp damer de vil flørte med, så blir jeg overflødig. De er selvfølgelig ikke interesserte i å prate med meg da, det er jo damer som skal flørtes med, jeg kan jo åpenbart ikke sette i gang med å flørte med damene (både damene og jeg er hetero damer), og disse damene er der for å flørte med gutta, så de er selvfølgelig ikke interesserte i å prate med meg. Så sitter jeg der for meg selv da, og ser på at de flørter. Det er jo ikke noe særlig å bli ignorert av kompisene fordi det dukker opp mer interessante damer, liksom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jus sanguinis Skrevet 4. desember 2015 #31 Del Skrevet 4. desember 2015 Har begge de to jentene fått masse oppmerksomhet fra dere i utgangspunktet?Anonymkode: faa9e...1bbBetyr det at situasjonen endres, etter din mening, dersom de to jentene har fått mye oppmerksomhet fra guttene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misophonia Skrevet 5. desember 2015 #32 Del Skrevet 5. desember 2015 Kan det være at det ligger litt i naturen? Altså... Merker ikke det hos alle, men det er faktisk en del jenter som går i veldig angrepsmodus når andre jenter nærmer seg deres "territorium". Det er faktisk mye færre jenter som går like godt overens med jenter, som de gjør med gutter - det er den type jenter som er mest behagelig å være med, men nå slipper jo ikke akkurat du å hanskes med det her. Jeg har ikke noe særlig bedre svar å gi deg egentlig... Det er iallfall et interessant tema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #33 Del Skrevet 5. desember 2015 Noen er jo helt klart usikre på seg selv, og føler seg truet i nærheten av andre jenter.Men, noen foretrekker å henge med gutter og synes det er slitsomt å være med enkelte jenter. Pga. bl.a. pipete stemmer, fnising, høyrøstet fjortisfakte, prat om sminke, klær og andre typiske jente-jente-ting... Anonymkode: 15a5e...639 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #34 Del Skrevet 5. desember 2015 Glemte å nevne at det kan være masse drama med jenter. Dette legger ikke alltid gutter merke til.Dette er et ganske godt eksempel på ting som faktisk foregår rundt om i venninneverden: http://forum.kvinneguiden.no/topic/989270-eksluderer-èn-venninne-fra-julebordet/#comment-17395536 Anonymkode: 15a5e...639 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruPotter Skrevet 5. desember 2015 #35 Del Skrevet 5. desember 2015 For å være ærlig så vet jeg ikke. Har møtt et par jenter jeg prøvde å henge med på videregående. De skulle ha all oppmerksomheten og ville være i fokus hele tiden. I tillegg virket det ikke som de likte nye jenter og var veldig kresne på hvem de skulle være venninner med. Jeg er helt motsatt og ble rett og slett sliten av å være sammen med dem. Passet virkelig ikke inn der, og ble til slutt kjent med folk som var mer "chill" og jordnær.Er ikke godt å si altså. Kan være dårlig selvtillitt... Kanskje hun er redd for at dere skal like noen andre mer enn henne. Eller... ja det var det jeg hadde for i dag. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå