Gå til innhold

Er det Trippeltrumf-torsdag ca 6 ganger pr år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Er det noen som vet hvor ofte det er Trippel.trumf-torsdag?

Jeg tenker å være mest mulig økonomisk og legge handlingen på Kiwi (av forbruksvarer og ting som holder seg lenge), til Trippel-trumf-torsdagene, p.g.a. at da får jeg 3 prosent kjøpeutbytte i steden for kun 1 prosent kjøpeutbytte (som det er de dagene det ikke er trippeltrumf).

Andre økonomiske tips vedrørende handel m.m. tas også  i mot med takk! :handle:

Anonymkode: 883f5...e12

• Liker 1
Skrevet

Med trumf visa får du daglig 2% rabatt, samt 4 % ved trippeltrumf ;) samt 1 % på alt annet du kjøper (bortsett fra konkurrerende butikker)

• Liker 1
Skrevet

Med trumf visa får du daglig 2% rabatt, samt 4 % ved trippeltrumf ;) samt 1 % på alt annet du kjøper (bortsett fra konkurrerende butikker)

Tusen takk for gode tips og råd!

Er det andre måter å ta ut kjøpeutbyttet på, enn å få pengene overført til konto, som er mer lønnsom?

Er det gratis å ha og å bruke Trumf Visa?

Skrevet

Tusen takk for gode tips og råd!

Er det andre måter å ta ut kjøpeutbyttet på, enn å få pengene overført til konto, som er mer lønnsom?

Er det gratis å ha og å bruke Trumf Visa?

Eneste som koster er papirfaktura, men etter første faktura er mottatt kan du velge efaktura ;) jeg har hatt kortet halvannet år nå, har ikke betalt en krone for det

• Liker 1
Skrevet

Konkurrerende butikker: betyr det alle andre butikker som selger dagligvarer og matvarer, og også i butikker utlandet?

Vet du om det lønner seg å bruke Trumf Visa ved handling av vin og tobakk i Sverige?

Skrevet

Eneste som koster er papirfaktura, men etter første faktura er mottatt kan du velge efaktura ;) jeg har hatt kortet halvannet år nå, har ikke betalt en krone for det

Ok :) Det høres bra ut!

Er det bare å overføre penger til Trumf Visa fra min brukskonto, for å ha penger på Trumf Visa-kortet til å handle for?

(Eller fungerer dette kortet evt som et Mastercard?)

Skrevet

Konkurrerende butikker: betyr det alle andre butikker som selger dagligvarer og matvarer, og også i butikker utlandet?

Vet du om det lønner seg å bruke Trumf Visa ved handling av vin og tobakk i Sverige?

Ihvertfall butikker i Norge, utlandet er jeg ikke sikker på :/ men det fungerer på alle andre butikker i utlandet, vet jeg :) da jeg var på ferie brukte jeg kun visa, og fikk cashback på alt jeg handlet

• Liker 1
Skrevet

Ok :) Det høres bra ut!

Er det bare å overføre penger til Trumf Visa fra min brukskonto, for å ha penger på Trumf Visa-kortet til å handle for?

(Eller fungerer dette kortet evt som et Mastercard?)

Det kan du sikkert gjøre ja.. jeg bruker kun kredittkort pga cashbackløsninger, og betaler inn jevnlig :) 

• Liker 1
Skrevet

Det kan du sikkert gjøre ja.. jeg bruker kun kredittkort pga cashbackløsninger, og betaler inn jevnlig :) 

Tusen takk, du er en  :engel: !

Skrevet (endret)

Jeg har Trumf Visa. 

Får regning direkte i nettbanken (første gang får man papirfaktura og så kan du velge å få det i nettbanken istedet). Der kan du justere beløpet du vil betale. Jeg har betalt hele beløpet 99 % av gangene. Ved dårlig råd og høy trumf-regning har jeg betalt et mindre beløp, vel vitende om at det kommer renter. Betaler man hele beløpet hver gang kommer det ikke renter. 

Trumfpoengene har du hele tiden oversikt over på trumf.no. Du kan alltid bruke pengene du tjener på flust.no. Handler du på flust på trippeltrumftorsdag, får du trippeltrumf også der. 

Av og til får du sjekk i posten som kan brukes til å betale med når du handler på steder med trumf-avtale. Jeg har aldri brukt sjekken, alltid kun handlet på flust for trumf-pengene.

Endret av Lady T
  • Liker 1
Skrevet

For å svare på det TS spurte om, Trippeltrumf er stort sett en gang i mnd. Mulig de hopper over juli.

Anonymkode: a3ee0...5d4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...