Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er et ektepar i 30 åra uten barn. Nå begynner spørsmålene om hva vi ønsker oss til jul å renne inn og jeg er blank... Noen med noe forslag til hva vi kan ønske oss? Hva ønsker feks du deg? 

Anonymkode: 59612...99d

Skrevet

sengetøy, håndkler, kjøkkenutstyr, billetter til kino/teater/konserter, interiør, kunst, vin

Anonymkode: 9d655...da5

Skrevet

Har samme problem.... Har det meste, og råd til å kjøpe det vi vil..... I år sliter jeg virkelig med ønskene...

Skrevet

Hvis man har for mye, kan man ønske seg donering til forening, eller gaver fra kirkens nødhjelp, for eksempel en sau eller geit og pengene går til de som trenger det. https://gaversomforandrerverden.no

:)

Skrevet

Når jeg ikke har fysiske ting jeg ønsker meg, så ønsker jeg meg gjerne gavekort på et kjøpesenter eller spa/velvære, opplevelser eller forbruksvarer(hjemmelaget bakst, snop, deo, dusjsåpe, hårspray osv.). Men en kan jo også ønske seg noe åp vegne av noen andre som Tiilla foreslår:)

Anonymkode: 31aee...b68

Skrevet

Jeg vil ikke belaste familien med noen dyre gaveønsker, så det blir ting det går mye av: håndklær, sengetøy, dusjsåper eller andre toalettartikler (det finnes så mage fine, rimelige gavesett på dette), pyjamas, ullsokker. Det hender også at jeg ønsker meg en bok eller ullundertøy.

Dette er gaver jeg setter pris på og gleder meg til å pleie meg selv i romjula med.

Anonymkode: 961c1...98b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...