Gå til innhold

Unge lovende

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
On 2/23/2018 at 11:42 PM, AnonymBruker said:

Synes jo virkelig Alex er en ufordragelig karakter som jeg føler null sympati med... 

Anonymkode: f3cbd...723

Utrolig god jobb av skuespilleren da!

On 2/26/2018 at 11:45 AM, AnonymBruker said:

Det er så trist at det varer så lite. Jeg vil ha minimum 10 episoder pr. sesong! :alice: Sesongen er kanskje ikke like bra som de to første men jeg har i alle fall kost meg :)

Anonymkode: 9ab24...204

Enig. 6 episoder på en halvtime = 3 timer med film = ikke bra. Det er jo alt for lite!

Anonymkode: 9de16...916

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er litt kleint å se på en gjeng damer som bare drikker, har tilfeldig sex med alle mulige, og klikker helt kokos og skriker hysterisk hver gang de er sure på en type. Lite meningsfulle liv å bare drive med underholdning prøve bli kjent.. hvor gamle er de egentlig? Lever på mamma osv 

Anonymkode: e80af...b5a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Synes det er litt kleint å se på en gjeng damer som bare drikker, har tilfeldig sex med alle mulige, og klikker helt kokos og skriker hysterisk hver gang de er sure på en type. Lite meningsfulle liv å bare drive med underholdning prøve bli kjent.. hvor gamle er de egentlig? Lever på mamma osv 

Tja tjo, men det er jo ganske vanlig da. At unge folk drikker mye og har tilfeldig sex, både kvinner og menn. Akkurat skrikinga har vel med at Nenne kan være noe psykisk ustabil, om du ikke skjønte det. I Alex' tilfelle så var det fordi hun var drita + rusa.

Personlig synes jeg dette maler et svært negativt bilde av drikkekulturen vår. Hvorfor er det så vanlig å drikke så mye så ofte? Jeg synes det er helt jævlig. Sluttet å drikke da jeg var 25 pga presset, ble rett og slett bare lei.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja tjo, men det er jo ganske vanlig da. At unge folk drikker mye og har tilfeldig sex, både kvinner og menn. Akkurat skrikinga har vel med at Nenne kan være noe psykisk ustabil, om du ikke skjønte det. I Alex' tilfelle så var det fordi hun var drita + rusa.

Personlig synes jeg dette maler et svært negativt bilde av drikkekulturen vår. Hvorfor er det så vanlig å drikke så mye så ofte? Jeg synes det er helt jævlig. Sluttet å drikke da jeg var 25 pga presset, ble rett og slett bare lei.

Det er da ikke vanlig å drikke hele dagen hver dag! Vil ikke si dette er vanlig drikkekultur i Norge. Det er mer alkoholisme. Det er tvert i mot mer kultur for å være sunn blant unge i dag, trene og spise sunt.. Den drikkinga der er kanskje noe som var vanlig på nittitallet? Og så unge er de vel ikke? Ser ut som de er i trettiårene? Ja psykisk ustabil ja, men det er slitsomt å se på når det er et sånt utbrudd hver epsiode.

• Liker 2
Skrevet

Har sett ferdig hele sesongen. Likte de tre siste episodene bedre enn de tre første. Enig i at det blir mye fokus på drikking. Synes de sekvensene med drikking og tilfeldig sex var minst interessant. Mens det som var mest underholdende var de sosialt kleine øyeblikkene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er da ikke vanlig å drikke hele dagen hver dag! Vil ikke si dette er vanlig drikkekultur i Norge. Det er mer alkoholisme. Det er tvert i mot mer kultur for å være sunn blant unge i dag, trene og spise sunt.. Den drikkinga der er kanskje noe som var vanlig på nittitallet? Og så unge er de vel ikke? Ser ut som de er i trettiårene? Ja psykisk ustabil ja, men det er slitsomt å se på når det er et sånt utbrudd hver epsiode.

Jo, det er vanlig blant unge voksne. Jeg er ung voksen selv. Og, jo de er i 20 årene.

Fra NRK: "Seriebeskrivelse. Norsk dramaserie. Elise, Alex og Nenne er tre ambisiøse jenter i 20-årene som prøver å følge drømmene sine. Episodebeskrivelse. Trailer for Unge lovende sesong 3. Kategori: Underholdning."

• Liker 2
Skrevet

Jeg har mixed feelings om serien. Synes den er bra,men har litt løse tråder.

Angående drikking så er det vanlig på sommertid å drikke mer. Det blir oftere å møtes i parken for grill og øl,ta en utepils etter jobb osv,men kanskje ikke den "drikke seg snydens" hver dag.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husk på at dette er en serie. Det er ikke en dagbokfortelling dag for dag eller time for time, skru på Hurtigruta minutt for minutt hvis du vil ha noe som er mer virkelighetsnært. Det man får se er når de drikker. Hvem vet hvor lang tid det går mellom hver episode eller mellom hver scene? Kanskje de løper seg en tur eller stikker på gymmen mellom festene og skrivingen og knullinga. 

Anonymkode: f823a...55a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, SunnivaOslo said:

Jeg har mixed feelings om serien. Synes den er bra,men har litt løse tråder.

Angående drikking så er det vanlig på sommertid å drikke mer. Det blir oftere å møtes i parken for grill og øl,ta en utepils etter jobb osv,men kanskje ikke den "drikke seg snydens" hver dag.

Jeg synes også det er kjip drikkekultur. Må man drikke så mye hele tiden da? Det verste er at man får spørsmål eller blir sett rart på om man ikke vil drikke, spesielt om sommeren. Alle drikker jo. "Hele tiden".

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes for mye av serien går med til unormalt mye drikking, og ganske ekle sexscener, hadde vært mer interessant å se andre sider av karakterene. Synes også tittelen er misvisende da de ikke akkurat virker verken lovende eller ambisiøse noen av dem..men det er kanskje meningen at det skal være ironi.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Føler at dialekten til Alex irriterer meg så mye, eller så er det bare karakteren hun spiller :laugh:

Anonymkode: 2fa7d...302

• Liker 1
Skrevet

Dårligste sesongen hittil. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...