Gå til innhold

Unge lovende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det morsomme med serien er at de er venninner på ekte og har bodd sammen på ekte. Mange av hendelsene har også skjedd dem i det virkelige liv. Hun de besøkte på hytten er også venninne på ekte. Og hun forfatteren er forfatter på ekte, Meny-mannen som også er stand up komiker er det på ekte og det er også Silje. 

Anonymkode: 6188a...96d

• Liker 4
Skrevet

Spoiler? 

Det er ikke spoiler, alle episodene/hele serien kom ut for 2 uker siden. 

• Liker 1
Skrevet

Det morsomme med serien er at de er venninner på ekte og har bodd sammen på ekte. Mange av hendelsene har også skjedd dem i det virkelige liv. Hun de besøkte på hytten er også venninne på ekte. Og hun forfatteren er forfatter på ekte, Meny-mannen som også er stand up komiker er det på ekte og det er også Silje. 

Hvordan vet du det?

Anonymkode: 029d7...d40

Skrevet

Hvordan vet du det?

Alle som kjenner de vet dette. De har alle gått sammen på NISS :) Dessuten nevnes det i de fleste artikler og intervjuer som skrives om de og serien. 

Skrevet

Hæ? Hva er det?

Hva en spoiler er? At du avslører store deler av innholdet i historien. Ikke alle her inne har sett hele sesongen, mange av oss har bare sett noen få episoder enda. Da er det litt kjedelig å få deler av historien ødelagt når vi ikke har sett det enda. 

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke spoiler, alle episodene/hele serien kom ut for 2 uker siden. 

Som jeg sa i forrige post: det er flere inne i tråden her som ikke har sett hele sesongen enda. Bare fordi den ble lagt ut på nett betyr ikke at alle ser hele sesongen på èn kveld. Det er ikke noe kriminelt i å poste spoilere, bare ikke så veldig snilt. Spesielt ikke uten å advare mot det først.

• Liker 1
Skrevet

Hva en spoiler er? At du avslører store deler av innholdet i historien. Ikke alle her inne har sett hele sesongen, mange av oss har bare sett noen få episoder enda. Da er det litt kjedelig å få deler av historien ødelagt når vi ikke har sett det enda. 

Åh nå ble det noe tull med siteringen.. ggrrrr. Beklager men jeg har aldri hørt uttrykket spoiler før i denne sammenheng. Kun i sammen heng med bortskjemte barn.. spoiled kids. 

Skrevet

Ja, så alle episodene på en kveld. Elsket det! Krysser fingrene for sesong nr 2! 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes dette er noe helt annet enn girls. Visse likheter ja, men ikke sammenlignbart. Det er som å se en serie om min egen jentegjeng. Troverdig og veldig bra. Endelig en skikkelig jenteserie!

Skrevet

Som jeg sa i forrige post: det er flere inne i tråden her som ikke har sett hele sesongen enda. Bare fordi den ble lagt ut på nett betyr ikke at alle ser hele sesongen på èn kveld. Det er ikke noe kriminelt i å poste spoilere, bare ikke så veldig snilt. Spesielt ikke uten å advare mot det først.

Men dette er jo en tråd for å diskutere hele serien, da kan man ikke unngå at noen nevner ting som skjer i den. Skjønner at det er irriterende, men da får man heller unngå å gå innpå tråder til serier/filmer man ikke har sett enda. 

• Liker 3
Skrevet

Men dette er jo en tråd for å diskutere hele serien, da kan man ikke unngå at noen nevner ting som skjer i den. Skjønner at det er irriterende, men da får man heller unngå å gå innpå tråder til serier/filmer man ikke har sett enda. 

Enig. Det må være lov å diskutere innhold i episoder som allerede er vist på TV/lagt ut på nett-tv. Dersom man ikke har sett alle episodene og er redd for å få noe av innholdet avslørt lar man være å klikke seg inn i slike tråder.

Anonymkode: 5344e...3ca

• Liker 3
Skrevet

Takket være denne tråden her så så jeg hele serien i går, og jeg likte den veldig godt! Håper virkelig det kommer en ny sesong :)

• Liker 4
Skrevet

Takket være denne tråden her så så jeg hele serien i går, og jeg likte den veldig godt! Håper virkelig det kommer en ny sesong :)

det kommer ny sesong! :) 

• Liker 2
Skrevet

det kommer ny sesong! :) 

Fantastisk!!

Annonse
Skrevet

Likte den veldig godt! Syntes de kunne spart seg Girls referansen i det hovedbildet til serien der de ligner veldig på Girls bildet... Serien står fint på egne ben!

• Liker 1
Skrevet

hvem er Silje?

Skrevet

hvem er Silje?

Silje Seljeset, hun som spiller Elise. 

Skrevet

Enig. Det må være lov å diskutere innhold i episoder som allerede er vist på TV/lagt ut på nett-tv. Dersom man ikke har sett alle episodene og er redd for å få noe av innholdet avslørt lar man være å klikke seg inn i slike tråder.

Anonymkode: 5344e...3ca

Selvsagt er det lov. Men noe jeg vil påstå er ganske vanlig skikk om man skal diskutere bestemte hendelser i en serie er å skrive advarsel i innlegget sitt først, som oftest bare i form av (SPOILER) e.l.. Spesielt når trådstarter ikke har skrevet noe om dette selv, enten i hovedinnlegget eller tittelen, så er det alltid best å skrive advarsel først i innlegget sitt. Det tar ca. 2 sekunder ikke noe stress.

Skrevet

Silje Seljeset, hun som spiller Elise. 

Heter hun ikke Siri?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...