AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #1 Skrevet 14. november 2015 God kveld!Hva mener dere, er det attraktivt som gutt å si til en jente man liker at man er sjenert? Anonymkode: c6899...fbd
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #2 Skrevet 14. november 2015 Det kommer helt an på. Er jenta sjenert selv, så har hun sikkert forståelse for hvordan det er å være sjenert, og synes kanskje det er attraktivt. Er jenta veldig utadvendt, kan det hende hun ser på det som negativt. Jeg er alt annet enn sjenert, og passer nok ikke sammen med en veldig sjenert mann. Anonymkode: 6167d...739 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #3 Skrevet 14. november 2015 Hvis man sier det fordi man faktisk er sjenert så er det jo greit. Men ikke som et sjekketriks fordi man tenker det er attraktivt. Anonymkode: 7d4fc...c40 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #4 Skrevet 14. november 2015 Det kommer da helt an på jenta. For min del er det et nei, men det er fordi jeg foretrekker menn som er litt utadvendte og sikre på seg selv. Det gjør meg litt mer komfortabel. Selv er jeg noe beskjeden i starten, men kommer raskt til rette med en som er trygg på seg selv (gitt at han er interessant). Det er ikke gitt at en sjenert jente vil finne sjenanse som et attraktivt trekk hos en gutt, men du har vel høyest sjanse her med en slik kommentar. Ellers er det nok også jenter som ikke finnes sjenerte som også finner sjenerte gutter sjarmerende. Som skrevet kommer det helt an på jenta. Anonymkode: 865af...e39
happiest Skrevet 14. november 2015 #5 Skrevet 14. november 2015 Jeg er litt sjenert, spesielt i begynnelsen. Men så går det seg som regel til Men dersom jeg skal date en sjenert gutt så vil jeg forvente at han prøver å holde en samtale i gang. Funker ikke med en som er såpass sjenert at jeg må holde en klein monolog. Også funker det heller ikke om han fortsetter å være sjenert og ikke tør å si noe/prøve å bli bedre kjent. Men det kan jo være greit å si i fra på forhånd dersom du er litt sjenert. Også gjerne fortelle at det pleier å gå seg til Da vet han hvertfall at du ikke er slik hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #6 Skrevet 14. november 2015 Nei, det er det ikke. Det er ikke uattraktivt å være sjenert, men å si det til en jente man liker blir veldig "unnskyld at jeg er til"-holdning, som oser av usikkerhet. Er du sjenert merker hun det nok, hva skulle poenget med å si det være? Anonymkode: db20f...9d1 5
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #7 Skrevet 14. november 2015 Nei, det er det ikke. Det er ikke uattraktivt å være sjenert, men å si det til en jente man liker blir veldig "unnskyld at jeg er til"-holdning, som oser av usikkerhet. Er du sjenert merker hun det nok, hva skulle poenget med å si det være?Anonymkode: db20f...9d1Sant, det er sikkert bare å droppe å si det.. Tenkte bare at det kan være greit å virke litt "uskyldig" - TS Anonymkode: c6899...fbd
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #8 Skrevet 14. november 2015 Nei jeg syns ikke det er attraktivt. For det første fordi det er unødvendig å nevne, med mindre det preger deg så mye at det er veldig hemmende på f.eks en date, og for det andre fordi det er jo ikke noe pluss fordi det viser usikkerhet i mine øyne.Er selv sjenert så det kan ha noe med det gjøre - eller ikke. Men en åpen mann som er komfortabel med seg selv og situasjonen er attraktivt for meg.Andre vei da, hvordan syns dere gutter det gir inntrykk av hvis jenta forteller at hun er litt sjenert? Anonymkode: 4a491...41c
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #9 Skrevet 14. november 2015 + i boken om hun forteller at hun er sjenert.. TS Anonymkode: c6899...fbd
Gjest Skrevet 14. november 2015 #10 Skrevet 14. november 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #11 Skrevet 15. november 2015 Det kommer litt an på. Jeg opplevde at en mann jeg møtte gjennom venner fortalte meg ganske raskt at han er veldig sjenert. Jeg syntes ikke han virket SÅ sjenert, og det virket litt rart på meg at han så tidlig kom med en slik "betroelse" til meg, et fremmed menneske (han hadde kjæreste).Men om det er en (potensiell) date jeg har kommunisert litt med allerede, så synes jeg det er grei om han sier at han er litt sjenert. Det kan være sjarmerende. Anonymkode: 732da...95f
Cuntzilla Skrevet 15. november 2015 #12 Skrevet 15. november 2015 Nei takk for meg, ikke attraktivt i det hele tatt.Jeg synes ikke det virker "uskyldig", bare usikkert. Ikke ute etter en mann som er så veldig uskyldig heller jeg da. Er nok kanskje den breiale typen intruder her misliker, jeg trenger en mann med masse selvtillit, en litt søt og spak unnskyld-for-at-jeg-er-til-type hadde jeg vært redd for å overkjøre totalt.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #13 Skrevet 15. november 2015 Sant, det er sikkert bare å droppe å si det.. Tenkte bare at det kan være greit å virke litt "uskyldig" - TS Anonymkode: c6899...fbdDu bekrefter det inntrykket jeg fikk av hovedinnlegget, at du bare vil "virke" sjenert. Da er det selvsagt ikke positivt. Anonymkode: 7d4fc...c40 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #14 Skrevet 15. november 2015 Å være sjenert er ingen positiv egenskap, så det er selvsagt ikke attraktivt. Anonymkode: 28683...995
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #15 Skrevet 15. november 2015 Å være sjenert er ingen positiv egenskap, så det er selvsagt ikke attraktivt. Anonymkode: 28683...995Jeg synes det er en positiv egenskap, mye bedre enn overdreven selvtillit. Men å late som man er sjenert for å få sympati er selvsagt ikke positivt. Anonymkode: 7d4fc...c40
Djungelvrål Skrevet 15. november 2015 #16 Skrevet 15. november 2015 Nei, jeg er ukomfortabel med sjenerte mennesker. 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #17 Skrevet 15. november 2015 Å være sjenert er ingen positiv egenskap, så det er selvsagt ikke attraktivt. Anonymkode: 28683...995Absolutt attraktivt å være sjenert, nok av de høylytte og breiale guttene! Men spørsmålet i innlegget er noe annet, det handler om man skal være ærlig om det. Anonymkode: c6899...fbd
kisskissbangbang Skrevet 15. november 2015 #18 Skrevet 15. november 2015 Jeg synes overhodet ikke det er attraktivt med sjenerte menn. Tvert imot. Jeg foretrekker en som er utadvendt og sosial. Trenger en som matcher meg, hvis ikke kan jeg nok lett overkjøre ham. 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #19 Skrevet 15. november 2015 Nei takk for meg, ikke attraktivt i det hele tatt.Jeg synes ikke det virker "uskyldig", bare usikkert. Ikke ute etter en mann som er så veldig uskyldig heller jeg da. Er nok kanskje den breiale typen intruder her misliker, jeg trenger en mann med masse selvtillit, en litt søt og spak unnskyld-for-at-jeg-er-til-type hadde jeg vært redd for å overkjøre totalt. Helt enig.(jeg hadde satt likhetstegn mellom sjenerert=usikker= Dårlig sex) Anonymkode: 8725a...3ad 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #20 Skrevet 15. november 2015 Jeg synes i hvert fall kombinasjonen kjekk + sjenert kan være uimotståelig. Jeg møter dessverre ikke så mange av dem. Anonymkode: 732da...95f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå