Gå til innhold

Bokklubb-retur

Gjest Respect

Anbefalte innlegg

Jeg skal returnere en bok jeg har fått fra bokklubb, men forstår ikke helt hvordan jeg skal gjøre det? Betaler jeg returporto? Skal jeg pakke den inn i en ny eske eller i den den kom i? Hva skal jeg legge ved av papirer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lilletroll

Bare fyll ut returlappen, legg alt inni "esken" den kom i og gå på postkontoret og si den skal returneres...koster deg 55;

Dette er gjort maaaaange ganger, ja :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fyll ut returlappen' date=' legg alt inni "esken" den kom i og gå på postkontoret og si den skal returneres...koster deg 55;[/quote']

Enkelt og greit, men sure penger. Har brukt noen femtillapper på det ja :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Oi, blir det galt om man ikke fyller ut noen returlapp? Jeg bare lirket boken nedi igjen jeg da jeg såg hva det var. Og så gikk jeg på posten, og sa at jeg ville returnere den. Kostet rundt 50.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi' date=' blir det galt om man ikke fyller ut noen returlapp? Jeg bare lirket boken nedi igjen jeg da jeg såg hva det var. Og så gikk jeg på posten, og sa at jeg ville returnere den. Kostet rundt 50.[/quote']

tror ikke det gjør noe. mener jeg har sendt tilbake en bok tidligere uten å fylle ut noen returlapp. de skjønner vel det går jeg ut i fra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Oi' date=' blir det galt om man ikke fyller ut noen returlapp? Jeg bare lirket boken nedi igjen jeg da jeg såg hva det var. Og så gikk jeg på posten, og sa at jeg ville returnere den. Kostet rundt 50.[/quote']

Jeg setter et kryss over navnet mitt og skriver 'retur'. Ikke alltid jeg har tid til å gå innom posten. Så får jeg en regning i retur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...