Gå til innhold

Otribaby nesesuger

juliane

Anbefalte innlegg

Er det virkelig sånn at man skal kaste tuten etter hver eneste gang man bruker den? Det er jo bare to tuter i pakka og 8 (?) i refillpakka, og har man snørrete baby må man jo bruke nesesugeren flere ganger om dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker tuten flere ganger, regner med det anbefales å bytte tut så ofte kun for å tjene penger :P Hun har ikke tatt noe skade av dette altså :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte den også flere ganger, men det var da i løpet av noen timer samme dagen. De burde jo selge de skumgummi-filtrene som refill, plastdingsen burde være mulig å koke for gjenbruk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig sånn at man skal kaste tuten etter hver eneste gang man bruker den? Det er jo bare to tuter i pakka og 8 (?) i refillpakka, og har man snørrete baby må man jo bruke nesesugeren flere ganger om dagen...

jeg skyller den etter hver bruk og 1-2 ganger per dag renser men antibac. Av og til koker jeg den I 5 minutter slik som feks. Tåteflasker steriliseres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi tenkte det samme, men fant ut at vi bare bruker den samme. Plukker ut skumgummien og skyller i varmt vann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tåler disse tutene koking? å skylle i varmt vann og lignende vil vel ikke drepe bakteriene..

Anonymkode: 93040...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skyller tuten, kaster filteret og kutter opp en bit fra kjøkkensvamp som jeg har som filter. Ser an hvor mange ganger jeg bruker dem og kaster den alltid etter endt sykdom. Han har aldri blitt noe verre av dette :-)

Anonymkode: 1facc...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...