Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og håper jeg er gravid, men...

Jeg har hatt ganske uregelmessige sykluser i det siste, men de har vært KORTERE enn normalt, ikke lengre. Normalen min før syklusene begynte å tulle for et halvt år siden var på 29 dager.

Nå er jeg på dag 33. Testet negativt den 09.11. (dag 28). 

Når ville du testet igjen hvis du var meg (og mensen ikke kom)? Har ikke bestilt noen "billigtester" og det er vel ganske lang leveringstid, så jeg bruker de som koster ca 80,- pr stk og har ikke lyst til å overdrive bruken... (både økonomisk og fordi jeg føler meg tullete som tester så mye).

Jeg har barn fra før av og hadde lite symptomer i starten av svangerskapet da også, så jeg har ikke noe sammenligningsgrunnlag der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo litt an på når du hadde eggløsning også da. 14 dager etter eggløsning burde en test slå positivt ut om du er gravid.

Hcg dobler seg annenhver dag, så ved å teste anennhver dag så burde det ikke ta lang tid før en test blir positiv

Bestiller du på f eks www.billigetester.no er det ca 2 dagers leveringstid, så ikke så veldig lenge.......

Anonymkode: 83700...829

Skrevet

Jeg har ikke testet for eggløsning og kjenner heller ikke når jeg har eggløsning, så for alt jeg vet har jeg ikke hatt det enda.

Hadde jeg visst når jeg hadde hatt eggløsning hadde jeg jo klart å regne det ut selv... :)

Derfor et "hva ville du ha følt for?" spørsmål istedenfor et ønske om hjelp med utregning :P

Skrevet

Hadde lett testet igjen om mensen var forsinket! Hadde bestilt noen tester på billige-tester.no, de pleier å komme etter 2 dager, så da er det ikke så farlig om man bruker litt mange. Jeg hadde sikkert testet annen hver dag om mensen var forsinket. Nå er det jo en del dager siden du testet sist også, skjønner ikke åssen du har klart å la være :P

Skrevet

Jeg har bestilt noen tester fra en av de billigsidene nå, så da er det bare å vente på at de kommer før jeg tester igjen.

Forventet egentlig å få mensen ca den 02.11. basert på de siste månedene, og selv om jeg var tilbake på "vanlig" syklus så skulle det jo slått ut på testen den 09.11. siden jeg brukte en av de "test tidlig"-testene.

Føler meg litt dum som går rundt og håper at den testen var defekt eller noe... var helt blendahvit, ikke antydning til strek som trengte å tolkes. Og kontrollstreken var sterk og tydelig og kom umiddelbart.

Noen som har opplevd negativ test etter IKM og fremdeles vært gravide?

Skrevet

Jeg ville testet.. I går :ler: Imponert over din viljestyrke! 

Skrevet

Hihi, om jeg var deg hadde jeg nok testet igjen for lengst :P

Skrevet

Har du testet? Håper på et positivt svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...