AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #1 Del Skrevet 14. november 2015 Okey, så det er en fyr som nettopp har kommet til bygda, som jeg kjenner at det skurrer litt med. Han virker hyggelig nok, men han stiller spørsmål som gjør at jeg blir veldig skeptisk. Jeg har bare møtt han et par ganger, men han har vært litt for interessert i meg og mitt til at jeg syns det er behagelig.Første gang jeg traff han (i forgårs) var det fordi jeg gikk forbi han på vei hjem fra skolen, og han lot som at sykkelen hans var ødelagt så han kunne ta følge med meg. Det var greit, han virket ålreit, ikke noe stress. Han spurte om navnet mitt, hva jeg studerer, hvor jeg bor, og om jeg bor med foreldrene mine. Nei sa jeg, jeg bor med kjæresten min. Og bikkja. Så passerte vi huset mitt, og jeg måtte gå hjem, og han sa han håper han ser meg igjen. Jeg sa det var hyggelig å treffe han, også gikk jeg. Så han vet nøyaktig hvor jeg bor nå. Så møtte jeg han i kveld, ute på tur med bikkja. Bikkja mi blir ekstremt gira når folk hilser på meg, så jeg måtte holde han skikkelig godt fast for at han ikke skulle løpe på han. Mannen var redd for hunden, og spurte om han er farlig, noe jeg avkreftet. Så spurte han hvor kjæresten min er. Jeg svarte at han fremdeles er på jobb. "Åja men kommer han hjem på natten?" Ja, svarte jeg. "Så han bor med deg?" Ja, han bor med meg. "Så han kommer hjem i kveld?" Ja. Så sa han hadet og gikk videre.Nå skal det sies at jeg syns stort sett det er merkelig når fremmede snakker til meg uten grunn, og det skal også sies at jeg er rimelig husredd, men jeg syns han var veldig ubehagelig, og jeg er egentlig litt redd for at han plutselig skal komme på overraskelsesbesøk eller noe sånt. Samboeren min er nemlig på jobbreise og kommer ikke hjem før den 22., så jeg er litt stressa nå. Det er bare meg og hunden her. Jeg vet at jeg er paranoid, men jeg syns det skurrer så veldig, og jeg syns han er alt for interessert i hvor kjæresten min befinner seg. Er det noen andre som ville reagert på dette, eller bør jeg bare la det passere? Anonymkode: b386b...018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 14. november 2015 #2 Del Skrevet 14. november 2015 Kan godt hende han bare vil bli kjent med folk, men hadde blitt litt skeptisk selv..Ville hvertfall ikke oppmuntret han noe, men svart litt kort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #3 Del Skrevet 14. november 2015 Kan godt hende han bare vil bli kjent med folk, men hadde blitt litt skeptisk selv..Ville hvertfall ikke oppmuntret han noe, men svart litt kort.Ja, jeg skjønner jo at han kanskje vil bli kjent med folk, må jo være rart å være i et helt fremmed land der man ikke kjenner noen og sånn. Så derfor vil jeg ikke umiddelbart anta at han er ute etter noe. Men jeg tror nok ikke jeg skal oppmuntre han noe, som du sier. Takk for svar Anonymkode: b386b...018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #4 Del Skrevet 14. november 2015 Høres jo ut som han enten skal robbe deg, eller er interessert i deg Sært fyr, jeg ville holdt meg unna og ikke oppmuntre til noe. Anonymkode: a31d5...7b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #5 Del Skrevet 14. november 2015 Høres jo ut som han enten skal robbe deg, eller er interessert i deg Sært fyr, jeg ville holdt meg unna og ikke oppmuntre til noe. Anonymkode: a31d5...7b5ja det var dessverre noe sånt fantasien min klarte å få meg stressa for også, selv om det er litt flaut å si det. Hehe. Men skal passe litt på. Og ha med meg hunden når jeg er ute, så føler jeg meg hvertfall trygg. Men jeg må si jeg gleder meg til samboer kommer hjem Anonymkode: b386b...018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 14. november 2015 #6 Del Skrevet 14. november 2015 Han syntes vel godt om deg,men skjønner bekymringen din.Husk bare at uansett hvor en er fra så vil de fleste andre godt: -)Men vær obs,og si at hunden er farlig mot fremmede heretter ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #7 Del Skrevet 14. november 2015 Han syntes vel godt om deg,men skjønner bekymringen din.Husk bare at uansett hvor en er fra så vil de fleste andre godt: -)Men vær obs,og si at hunden er farlig mot fremmede heretter ;-)ja det er det jeg også tenker, at de fleste vil andre godt, men når samboer ikke er hjemme blir jeg ekstra mistenksom til alle. Det går nok fint men det hjelper nok på at bikkja blir såpass vill når han treffer folk, heheh. Anonymkode: b386b...018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #8 Del Skrevet 14. november 2015 Til ny i bygda å være så skjønner jeg at han er kontaktsøken, og at du blir skeptisk, men tror han bare syntes du var hyggelig, eventuelt søt og ville fiske frem om du hadde type eller ikke, og evn ville henge litt med han eller ikke, kanskje?Tviler på han kommer å skal banke på hos deg/dere, og du har jo hunden der som merker noe lyder osv tidlig i såfall.Tenker at han bare var grei og søkende jeg! (selvom det er litt rart at han spurte om kjærsten din kom hjem i kveld) Anonymkode: 50805...3ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #9 Del Skrevet 15. november 2015 Til ny i bygda å være så skjønner jeg at han er kontaktsøken, og at du blir skeptisk, men tror han bare syntes du var hyggelig, eventuelt søt og ville fiske frem om du hadde type eller ikke, og evn ville henge litt med han eller ikke, kanskje?Tviler på han kommer å skal banke på hos deg/dere, og du har jo hunden der som merker noe lyder osv tidlig i såfall.Tenker at han bare var grei og søkende jeg! (selvom det er litt rart at han spurte om kjærsten din kom hjem i kveld)Anonymkode: 50805...3ffDet kan godt tenkes, og jeg er helt enig Jeg er bare litt husredd og ekstra skvetten når samboer er borte. Og har generelt noe litt mer enn "sunn" skepsis til folk flest (sosial angst), så jeg legger ofte mer i ting folk sier enn det som faktisk var ment. Men jeg har snakket med samboer, og han har snakket med noen kompiser av han her i nærheten som kan komme om jeg blir for redd (bare leit at to av de er fryktelig fremmedfiendtlige fra før av, og dette hjelper neppe), så jeg føler meg uansett trygg. Takk for svarene deres Jeg setter pris på det. Anonymkode: b386b...018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #10 Del Skrevet 15. november 2015 Jeg hadde også blitt redd av det. Alt for nærgående spørsmål fra en fremmed mann..og ikke normalt i Norge..om han ikke er litt tilbakesatt. Norsk eller utlending? Anonymkode: 0137c...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #11 Del Skrevet 15. november 2015 Jeg hadde også blitt redd av det. Alt for nærgående spørsmål fra en fremmed mann..og ikke normalt i Norge..om han ikke er litt tilbakesatt. Norsk eller utlending? Anonymkode: 0137c...83dUtlending.. Anonymkode: b386b...018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idamoor Skrevet 15. november 2015 #12 Del Skrevet 15. november 2015 Vil tippe flyktning - Og de skal man være ekstremt forsiktige med nå om dagen - Skjønner følelsen din da. Skal ikke legge alle under en kam, har trufffet på noen hyggelige og takknemlige som ønsker å lære, og etablere seg og kunne få være frie fra all smerte og krig. MEN, et negativt tilfelle her jeg bor har det vært allerede tull og faenskap fra enkelte idioter, attpåtil antastelse av 12 år gammel jente. Så forsiktig skal man være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå