AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #1 Del Skrevet 14. november 2015 Okey, så det er en fyr som nettopp har kommet til bygda, som jeg kjenner at det skurrer litt med. Han virker hyggelig nok, men han stiller spørsmål som gjør at jeg blir veldig skeptisk. Jeg har bare møtt han et par ganger, men han har vært litt for interessert i meg og mitt til at jeg syns det er behagelig.Første gang jeg traff han (i forgårs) var det fordi jeg gikk forbi han på vei hjem fra skolen, og han lot som at sykkelen hans var ødelagt så han kunne ta følge med meg. Det var greit, han virket ålreit, ikke noe stress. Han spurte om navnet mitt, hva jeg studerer, hvor jeg bor, og om jeg bor med foreldrene mine. Nei sa jeg, jeg bor med kjæresten min. Og bikkja. Så passerte vi huset mitt, og jeg måtte gå hjem, og han sa han håper han ser meg igjen. Jeg sa det var hyggelig å treffe han, også gikk jeg. Så han vet nøyaktig hvor jeg bor nå. Så møtte jeg han i kveld, ute på tur med bikkja. Bikkja mi blir ekstremt gira når folk hilser på meg, så jeg måtte holde han skikkelig godt fast for at han ikke skulle løpe på han. Mannen var redd for hunden, og spurte om han er farlig, noe jeg avkreftet. Så spurte han hvor kjæresten min er. Jeg svarte at han fremdeles er på jobb. "Åja men kommer han hjem på natten?" Ja, svarte jeg. "Så han bor med deg?" Ja, han bor med meg. "Så han kommer hjem i kveld?" Ja. Så sa han hadet og gikk videre.Nå skal det sies at jeg syns stort sett det er merkelig når fremmede snakker til meg uten grunn, og det skal også sies at jeg er rimelig husredd, men jeg syns han var veldig ubehagelig, og jeg er egentlig litt redd for at han plutselig skal komme på overraskelsesbesøk eller noe sånt. Samboeren min er nemlig på jobbreise og kommer ikke hjem før den 22., så jeg er litt stressa nå. Det er bare meg og hunden her. Jeg vet at jeg er paranoid, men jeg syns det skurrer så veldig, og jeg syns han er alt for interessert i hvor kjæresten min befinner seg. Er det noen andre som ville reag