Gå til innhold

er litt skeptisk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

møtte en fyr, og vi har datet i 2-3 mnd nå. Han er veldig hyggelig, og vi har det koselig sammen. Det som (syns jeg) var litt dumt, er at han var veldig "nysingel" når vi ble kjent.  Typ så nysingel at hun ikke hadde flyttet ut fra leiligheten hans enda en gang. Men, han har alltid gitt inntrykk av at dette er FERDIG. Hun slettet han på facebook, da hun ikke orket å se hvor lykkelig han var uten henne.. Men, nå har jeg sett de er venner på facebook igjen- og jeg føler vi har "kjølnet" litt av.. selv om vi fremdeles ser hverandre nesten hele tiden og koser oss veldig sammen. Også tenker jeg på meg selv, jeg slettet også eksen og ble venn med han igjen.. og vi surret og rotet frem og tilbake i lang tid før det endelig ble slutt.. Sånt tar litt tid, og det er helt greit. Men det er akkurat det som gjør meg litt skeprisk også.. Jeg føler ikke an er klar for å hoppe rett inn i et nytt forhold.. Jeg har heller ikke dårlig tid så det gr helt fint, men om han roter med eksen enda orker jeg ikke- da er jeg heller alene videre ;) 

Vet egentlig ikke helt hva jeg spør om her, men trengte å få ut tankene.. Også kan det jo hende noen av dere har noen gladhistorier eller andre meninger om dette forholdet.. Tror jeg bare overreagerer...

Anonymkode: e15b9...982

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men er dere sammen? Eller fortsatt bare "dater"?

Jeg ville stolt på magefølelsen når det gjelder disse tingene. Ofte (spesielt for kvinner) så kommer ikke disse negative tankene av seg selv, selv om det er lett å rasjonalisere dem bort (den klassiske er "jeg overanalyserer sikkert"). 

Det er en god sjanse for at du er en rebound, eller noen han kan hygge seg med i mellomtiden. Så kommer det an på hva du vil ha ut av dette og hvor godt du liker ham. Er du i markedet for "den rette" og begynner å få følelser så hadde jeg avklart ting og spurt ham rett ut.

Anonymkode: 74ef1...152

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...