AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #1 Skrevet 14. november 2015 Har sett på flere skjerf idag ,ønsker et stort deilig skjerf av god kvalitet.Er skjerfene fraHolzweiler verdt pengene? Hva med fra Jean paul? Føler burberry ser fake ut pga alle kopiene og acne er oppbrukt. Hvilket kvalitetskjerf har du? Anonymkode: e8a3a...6b2
Tad Skrevet 14. november 2015 #2 Skrevet 14. november 2015 Jeg har et Holzweiler skjerf, har egentlig ikke noe forhold til de andre skjerfene så dem kan jeg ikke si noe om. Holzweilerskjerfet kostet 1000kr, og jeg vet ikke om jeg synes det er verdt så mye penger egentlig. Likevel angrer jeg ikke på at jeg kjøpte det, det er superfint, stort, varmt, mykt og bra kvalitet på. Merkelappen har løsnet litt og det har raknet bittelitt i ene enden, men ellers har det holdt seg veldig bra etter mye bruk i 1 år. Har heller ikke sett mange andre gå med et likt skjerf, slik som man vil gjøre med f.eks. et acne skjerf. Så jeg er i hvert fall fornøyd
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #3 Skrevet 14. november 2015 Strikk selv. Da får du det akkurat slik du vil både mhp farge og størrelse. Anonymkode: 0861a...1e4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #4 Skrevet 14. november 2015 Jeg har et Holzweiler skjerf, har egentlig ikke noe forhold til de andre skjerfene så dem kan jeg ikke si noe om. Holzweilerskjerfet kostet 1000kr, og jeg vet ikke om jeg synes det er verdt så mye penger egentlig. Likevel angrer jeg ikke på at jeg kjøpte det, det er superfint, stort, varmt, mykt og bra kvalitet på. Merkelappen har løsnet litt og det har raknet bittelitt i ene enden, men ellers har det holdt seg veldig bra etter mye bruk i 1 år. Har heller ikke sett mange andre gå med et likt skjerf, slik som man vil gjøre med f.eks. et acne skjerf. Så jeg er i hvert fall fornøyd takk for svar 😃 har du brukt det mye siden det raknet? Anonymkode: e8a3a...6b2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #5 Skrevet 14. november 2015 Strikk selv. Da får du det akkurat slik du vil både mhp farge og størrelse. Anonymkode: 0861a...1e4er ikke så glad i strikkeskjerf😊 Anonymkode: e8a3a...6b2
Tad Skrevet 14. november 2015 #6 Skrevet 14. november 2015 takk for svar 😃 har du brukt det mye siden det raknet?Anonymkode: e8a3a...6b2Ja! Har ikke blitt noe verre. Er snakk om en tråd som er kanskje 5cm lang som henger litt utenfor, så tror egentlig ingen legger merke til det uansett. Hadde jeg vært litt mer praktisk anlagt hadde jeg sikkert kunnet festet den eller fjernet den uten noen problemer.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #7 Skrevet 15. november 2015 Jeg er veldig fornøyd med mitt fra Holzweiler! Prøvde andre skjerf fra feks Acne, men likte Holzweiler sitt best - det var mykere, klør ikke i det hele tatt, og ikke minst stort. Det kostet cirka 1000, har foreløpig ikke angret et sekund (og har hatt det cirka en måned nå) Anonymkode: 44c04...440
Hege899 Skrevet 17. november 2015 #8 Skrevet 17. november 2015 Har burberey men er enig i at det lett virker fake når det er så mange kopier
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #9 Skrevet 17. november 2015 Kjøpte meg et fra Jean Paul til 800 nå nylig. Utrolig deilig, varmt og godt. Beste skjerfet jeg har hatt. Prøvde flere forskjellige skjerf fra flere merker før jeg bestemte meg for dette. Anbefales! Anonymkode: 8fdaa...92a
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #10 Skrevet 18. november 2015 Jeg har en hel kommodeskuff med deilige skjerf. De fleste i merionoull. Aner ikke "produsentnavn" på noen av dem Anonymkode: 0861a...1e4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #11 Skrevet 18. november 2015 Jean Paul har sååå mange fine skjerf nå! Elsker både skjerfene og ponchoene. Noen av de kan minne litt om Holzweiler, men finere synes jeg Anonymkode: 51a2f...e86
Hege899 Skrevet 19. november 2015 #12 Skrevet 19. november 2015 Kjøpte meg et fra Jean Paul til 800 nå nylig. Utrolig deilig, varmt og godt. Beste skjerfet jeg har hatt. Prøvde flere forskjellige skjerf fra flere merker før jeg bestemte meg for dette. Anbefales! Anonymkode: 8fdaa...92ahar du bilde?:)
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #13 Skrevet 19. november 2015 har du bilde?:)Har det i brunt og grått, lengst til høyre. Det er stort og deilig! Vet de har ensfarga skjerf fra Jean Paul også hvis du foretrekker det! Anonymkode: 8fdaa...92a 1
Lady Skrevet 20. november 2015 #14 Skrevet 20. november 2015 Elsker mitt fra Holzweiler. Har fra burberry også, men bruker det fra holzweiler mest. 1
Hege899 Skrevet 21. november 2015 #15 Skrevet 21. november 2015 Har det i brunt og grått, lengst til høyre. Det er stort og deilig! Vet de har ensfarga skjerf fra Jean Paul også hvis du foretrekker det! Anonymkode: 8fdaa...92anydelig! Mannen min sa jean paul er "ut", er det sant? Føler det blir mer in igjen nå,og de har bla klassiske klær som ligner mine hilfiger klær
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #16 Skrevet 21. november 2015 Har det i brunt og grått, lengst til høyre. Det er stort og deilig! Vet de har ensfarga skjerf fra Jean Paul også hvis du foretrekker det! Anonymkode: 8fdaa...92aVet du om hvilke nettbutikker som har disse skjerfene? De var råfine! Men jeg finner virkelig ingen når jeg googler Anonymkode: 7ebfa...bfb
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #17 Skrevet 21. november 2015 Jeg kjøpte meg et ensfarget beige skjerf fra Jean Paul til 699,- på Match her om dagen. Har ikke brukt det så veldig mye ennå, men det kjennes veldig mykt og godt ut, og er deilig, bredt og langt slik at det blir "mye" rundt halsen!På den Match-butikken der jeg handlet hadde de forøvrig også de rutete Jean Paul-skjerfene som det var linket til over her. Så du som lurte på hvor du kunne få tak i et sånt skjerf, kanskje det går an å handle på nett hos Match? Anonymkode: 8c5cc...7cc
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #18 Skrevet 21. november 2015 LV og Hermes sine er gode :) Anonymkode: b6692...562
Wonderbitch Skrevet 22. november 2015 #19 Skrevet 22. november 2015 Har det i brunt og grått, lengst til høyre. Det er stort og deilig! Vet de har ensfarga skjerf fra Jean Paul også hvis du foretrekker det! Anonymkode: 8fdaa...92a Ooh- så delikate og fine!
Lulu21 Skrevet 22. november 2015 #20 Skrevet 22. november 2015 Vet du om hvilke nettbutikker som har disse skjerfene? De var råfine! Men jeg finner virkelig ingen når jeg googler Anonymkode: 7ebfa...bfbPå Match og på VIC får du tak i Jean Paul skjerf. Du kan ikke kjøpe via nettsiden. Boys of Europe har også Jean Paul, men kun til menn. Mange superfine skjerf derfra nå! Har selv kjøpt meg flere 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå