Gå til innhold

Kunne du gått til en dating-coach?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk opp reklame for en dating-coach på facebooken min. 20.000 kr :hakeslepp:Så utrolig fette dyrt, er det virkelig folk som betaler for dette her? Skal ikke legge ut linken men jeg syns det er litt ufint å spekulere i folk som ønsker å finne kjærligheten. Jeg kan gi sykt gode datingråd helt gratis. Og syns det er trist at folk er så desperate at de bruker penger på noe sånt. Noen som har testa det? 

Anonymkode: 3dddf...5ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk opp reklame for en dating-coach på facebooken min. 20.000 kr :hakeslepp:Så utrolig fette dyrt, er det virkelig folk som betaler for dette her? Skal ikke legge ut linken men jeg syns det er litt ufint å spekulere i folk som ønsker å finne kjærligheten. Jeg kan gi sykt gode datingråd helt gratis. Og syns det er trist at folk er så desperate at de bruker penger på noe sånt. Noen som har testa det? 

Har du lyst å dele noen råd til meg ?

- Mann 22

Anonymkode: 8836e...341

• Liker 1
Skrevet

Har du lyst å dele noen råd til meg ?

- Mann 22

Anonymkode: 8836e...341

Det kan jeg, men da trenger jeg litt mer info om din bakgrunn :) Er du singel og på jakt? Vært singel lenge? Hva leter du etter?

Jeg er lei av at disse dating coachene er så obsessed med at man skal endre seg så mye. Og bare man gjør det så får man seg kjæreste med en gang. Jeg tenker at så lenge man er normalt oppegående, har god hygiene og er en hyggelig person handler det vel bare om å møte en match.. 

Se her kom jeg med råd allerede, helt gratis! 

• Liker 2
Skrevet

Det morsomme her, er jo at det er en KG-bruker som står bak denne tjenesten, og hun har ikke akkurat gitt så veldig god reklame for egen virksomhet gjennom innleggene sine her inne. Aldri verden om jeg hadde brukt penger på noe sånn! Verden vil bedras.

Anonymkode: 2bc45...68f

• Liker 6
Skrevet

Herre min hatt! 20.000?! :O

Når jeg leste overskriften tenkte jeg at jeg ikke gadd å trykke på tråden, men gjorde det allikevel for å skrive at jeg kunne muligens testa det om jeg var ordentlig desperat (om 10 år) hvis det kosta 200,- timen, men aldri i verden meldt meg på et kurs eller en pakke til så mye. Nei det finnes da nok av selvhjelpsbøker, VENNER, tilfeldige mennesker man møter på bar og lærer seg å bli klokere på mennesket på, workshops, sosiale treff, og coacher til en mye billigere pris.

Anonymkode: f6728...dce

• Liker 2
Skrevet

Ganske mange her inne på KG burde tatt en runde eller to med en coach. Det er flere her som har ett og annet å lære.

Og KG's coach er verdt å høre på ;) veldig mange her får piggene ute med en gang, fordi hun er tøff nok for å fortelle sannheten en del folk tydeligvis ikke vil høre.

Men det er himla dyrt det kurset.

Anonymkode: b4ad8...1a7

Skrevet

Ganske mange her inne på KG burde tatt en runde eller to med en coach. Det er flere her som har ett og annet å lære.

Og KG's coach er verdt å høre på ;) veldig mange her får piggene ute med en gang, fordi hun er tøff nok for å fortelle sannheten en del folk tydeligvis ikke vil høre.

Man trenger jo ikke gå til en coach, spør heller en venn som vet hvordan man er og som har gode sosiale antenner. Da får man det gratis og man får hjelp av noen man vet kan hjelpe i stedet for å ta sjansen på en helt tilfeldig person. "Dating coach" er jo ingen beskyttet tittel, sier ingenting om kompetansen og man vet jo at det er alt for mange som tror de har mer peiling enn de faktisk har.

• Liker 3
Skrevet

Sannheten slik hun ser den... Det er en grunn til at folk får piggene ute. Mange av angrepene hennes på medlemmer her inne har lite med sannhet å gjøre. Det er sannhet uten innsikt for den andres ståsted. 

Anonymkode: 5b5bf...2f5

• Liker 8
Skrevet

Ja, men jeg kunne ikke betalt for det. :P Er nok et smått håpløst tilfelle uansett, og det er ikke sikkert jeg hadde klart å gjøre det jeg hadde fått beskjed om.

Gjest Franke Ann
Skrevet

Du antar vi er mottakelige for lærdom. Men der tar du skammelig feil.

Skrevet (endret)

Du antar vi er mottakelige for lærdom. Men der tar du skammelig feil.

Det er vel åpenbart at det finnes ting man kan lære? Jeg vet i hvert fall om flere som har fått tips de har tatt til seg og det er jo mange tips som ikke er så vanskelig å gjennomføre, men som man ikke alltid ser selv.

Ikke trenger man nødvendigvis permanente endringer heller, kanskje trenger man bare hjelp til å få partneren på kroken. Etter det så godtar partneren mer.

Endret av Summers

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...