AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #1 Skrevet 14. november 2015 De sender meldinger på facebook, sender venneforespørsler. Menn med rare navn som spør om vi kan ha kontakt, om vi kan bli kjent osv. Mens andre bare legger meg til som venn. Har ikke felles venner heller. Men makan til frekkhet! Tror de virkelig at folk blir glad for at de tar kontakt? er de så dumme at de tror jeg i det hele tatt er intressert i å ha med dem å gjøre? Dessuten har de veldig lett for å plystre etter, og rope etter kvinner på gata. Fy f, så irriterende. Anonymkode: 0a5d1...970 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #2 Skrevet 14. november 2015 Jepp, og særlig jenter og yngre kvinner har ikke selvsikkerhet til å si nei på en tydelig og bestemt måte i frykt for å være uhøflig. Så plagingen fortsetter. Anonymkode: e54f5...6e0 4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #3 Skrevet 14. november 2015 Jeg blokkerer de bare. Anonymkode: 0a5d1...970 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #4 Skrevet 14. november 2015 ja. noen av de tar det så for gitt at man er interresert. noe som ikke er tilfellet. og hva med de som kamuflerer det med profiler til folk man en gang kjente, eller noen som er en bekjent av en bekjent. å nei - jeg skjønte virkelig ikke at du satt og snoket med alle kompisene dine, og venninnene dine. Anonymkode: 4c3d3...a34
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #6 Skrevet 14. november 2015 Veldig mange er bare falske profiler laget av spammere som trenger å lenkes mot ekte personer, slik at ikke de blir avslørt fullt så lett av FB. De brukes bl.a. til å selge likes. Anonymkode: 1dcb3...41b
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #7 Skrevet 14. november 2015 Veldig mange er bare falske profiler laget av spammere som trenger å lenkes mot ekte personer, slik at ikke de blir avslørt fullt så lett av FB. De brukes bl.a. til å selge likes.Anonymkode: 1dcb3...41bja vel?jo ja, kjekt å vite. Anonymkode: 4c3d3...a34
Gorgonzola Skrevet 16. november 2015 #8 Skrevet 16. november 2015 Stas når du er på ferietur til eksotiske reisemål. Mas når du er hjemme. Og mener det finnes noe som kalles dobbeltkommunikasjon
SunnivaOslo Skrevet 17. november 2015 #9 Skrevet 17. november 2015 Stas når du er på ferietur til eksotiske reisemål. Mas når du er hjemme. Og mener det finnes noe som kalles dobbeltkommunikasjon de som synes det er stas på ferietur er de som ser ut som burugler...Ingen "normale"jenter liker sånt,bare trash....lækjenner til et par sånne "Tyrkia jenter"og det er type jenter som kuler rundt,fester mye og ser generelt trash ut.
Mari Y Skrevet 17. november 2015 #10 Skrevet 17. november 2015 de som synes det er stas på ferietur er de som ser ut som burugler...Ingen "normale"jenter liker sånt,bare trash....lækjenner til et par sånne "Tyrkia jenter"og det er type jenter som kuler rundt,fester mye og ser generelt trash ut.Hmm, jeg var da i Hellas, og de norske jentene som fikk seg kjærester, der nede, var langt fra mindre pene. Men det kommer hvel an på hva man legger i å være pen.
Mari Y Skrevet 17. november 2015 #11 Skrevet 17. november 2015 Stas når du er på ferietur til eksotiske reisemål. Mas når du er hjemme. Og mener det finnes noe som kalles dobbeltkommunikasjon Problemet her er nok at utlendinger ser på norske jenter som 'fritt vilt'. Jeg tror ikke alle norske jenter liker å bli flørta med, heller.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #12 Skrevet 17. november 2015 For mange av dem er vel norsk kone billetten til oppholdstillatelse i landet. Kjenner ei som giftet seg med en tyrker som var såååå sjarmerende. Viste seg at han slo, robbet henne for alt hun eide og stakk etter at felles barn ble født. Når flere (idiotiske) norske kvinner finner seg slike, klart det blir kjent blant alle og at de er pågående for å få til det samme. Heligvis for Hu jeg kjenner, dukket han opp igjen og ble fulgt ut av landet med politi. Men igjen... Når norske kvinner er SÅ dumme.... Anonymkode: 2e1c0...34c
FreeLife Skrevet 17. november 2015 #13 Skrevet 17. november 2015 (endret) . Endret 18. november 2015 av FreeLife
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #14 Skrevet 17. november 2015 Lavere IQ, og også dermed mindre finesse.herregud... spar meg. Anonymkode: 4c3d3...a34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå