Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #1 Del Skrevet 30. september 2004 Hva synes dere om at menn barberer bort hår på brystet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. september 2004 #2 Del Skrevet 30. september 2004 Det blir for dumt. Jeg tar mannen som han er. Har hatt kjæreste med 5 hår på brystet og kjæreste med veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 30. september 2004 #3 Del Skrevet 30. september 2004 Det må jo stikke jo :o tenk å ligge på brystet og kose med ein som stikk :o Er mest vandt til hårfritt, men han eg datar no har masse hår, og får ikkje lov til å gjer noko med det. Det må jo sjå litt rart ut med masse hår på armar og bein og ingenting på brystet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 30. september 2004 #4 Del Skrevet 30. september 2004 Bedre å vokse det, da, hvis barberte hår stikker. Rrrrrrrrritch! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 28 Skrevet 30. september 2004 #5 Del Skrevet 30. september 2004 Bedre å vokse det' date= da, hvis barberte hår stikker. Rrrrrrrrritch! :o :o :o au, au, au... og au igjen.... tror de er gaaaal jeg kvinnemenneske Nei, sånn selvtortur får være kvinnenes domene assa... ikke Rrrrrrrrrritch! her i gården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 30. september 2004 #6 Del Skrevet 30. september 2004 Mannen min har hår på brystet,og jeg ville blitt direkte SUR hvis han barberete det bort! Hår på brystet er mandig og sexy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 30. september 2004 #7 Del Skrevet 30. september 2004 Nå har jeg ikke hatt kjæreste med hår på brystet, det eneste han har er fem, svarte superlange midt på brystkassa. det må da stikke noe forferdelig...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litz Skrevet 30. september 2004 #8 Del Skrevet 30. september 2004 Mannen min har hår på brystet' date='og jeg ville blitt direkte SUR hvis han barberete det bort! Hår på brystet er mandig og sexy! [/quote'] Slenger meg på den jeg. 8) Eneste stedet jeg foretrekker hårløst er pikken, men det går greit så lenge det blir trimmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 30. september 2004 #9 Del Skrevet 30. september 2004 Bedre å vokse det' date= da, hvis barberte hår stikker. Rrrrrrrrritch! Litt sånn hevn for alle år med voksing, napping og barbering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 30. september 2004 #10 Del Skrevet 30. september 2004 Noen mannfolk har hår på brøstet, og da syns jeg ofte de kler det. Andre er naturlig glatte og ser fine ut slik. Hadde jeg hatt en type som ville barbere seg ville det nesten vært oppsigelsesgrunn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timian Skrevet 30. september 2004 #11 Del Skrevet 30. september 2004 Hår på brystet gjør alldeles ingenting!!! Men jeg hadde en kjæreste som hadde hår på ryggen... Ikke like fint! Og han syntes ikke det var så fint selv (håper ikke han ble påvirket av meg, da!)! Jeg prøvde faktisk med voks, men følte at ALT inkl. huden fulgte med, så vi lot det være vi... Var jo ikke mindre glad i han pga. hårene, men ikke like stas for han på stranda og den slags.. Nåja.. min nåværende kjæreste har svært lite hår! Liker det også, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala Skrevet 30. september 2004 #12 Del Skrevet 30. september 2004 La det gro. Det er fint. Dessuten stikker det så voldsomt når han barberer det bort og det vokser ut igjen. Klarer ikke ligge inntil engang jeg da. Må ha dyne imellom eller ligge med klær på overkroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 30. september 2004 #13 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg DIGGER pusepels på brystet! Ingenting er bedre enn å ligge på et hårete mannebryst og puuuuse!! Men ryggen og nedentil, ja der kan de godt være hårløse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå