Berit Skrevet 14. november 2015 #1 Skrevet 14. november 2015 (endret) Nå var det nettopp noen som ringte på og skulle selge alarmer. Har ikke sansen for noen som kommer på dørene og selger.Er det virkelig noen som synes at det er ok? Hvorfor? Noen som liker at det ringer fremmede på døren for å sege ting? Jeg tenker at det er vel ingen som liker det. Hvorfor gjør du det? Endret 14. november 2015 av Berit
Skywalker Skrevet 14. november 2015 #2 Skrevet 14. november 2015 Den siste som forsøkte seg hos meg løper nok enda.. 1
Berit Skrevet 14. november 2015 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2015 Den siste som forsøkte seg hos meg løper nok enda..Jaget du han/henne?På en måte vil jeg la være å åpne, men da kommer de vel bare igjen en annen gang helt til noen åpner.Men det er jo tydeligvis noen som synes det er helt ok at selgere ringer på døren, for ellers hadde de vel ikke gjort det selv? Siden det fins så mange, mener jeg?
altflyter Skrevet 14. november 2015 #4 Skrevet 14. november 2015 Herregud gjør de det fortsatt? Takk og pris for at jeg bor ganske avsides... Frekt rett og slett.
Skywalker Skrevet 14. november 2015 #5 Skrevet 14. november 2015 Om jeg jaget ham? Ja, på sett og vis: Jeg var rasende på en gammel sofa jeg ville ha ut av huset. Fikk ikke droget ut gjennom døra, og den var vrien å demontere. Til slutt var jeg så gretten at jeg begynte å demontere den med øks. Da det banket på døra midt oppe i dette glemte jeg å legge fra meg øksa, og åpnet døra rød i hodet og med øksa i neven.. 8
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #6 Skrevet 14. november 2015 Hater dørselgere! Sist jeg hadde en på døra sa han det skulle ta noen minutter, han var her i to timer. Er så dårlig på å si nei. Det er en uting å komme på dørene til folk og mase. Anonymkode: 1416b...9dd
bullehurk Skrevet 14. november 2015 #7 Skrevet 14. november 2015 Herregud gjør de det fortsatt? Takk og pris for at jeg bor ganske avsides... Frekt rett og slett.Er ikke mer frekt enn å drive telefonsalg synst nå jeg da
altflyter Skrevet 14. november 2015 #8 Skrevet 14. november 2015 Er ikke mer frekt enn å drive telefonsalg synst nå jeg daDa slipper du å få dem på døren i det minste. Er lettere å legge på enn å be dem dra til helvete når de står på dørstokken din. Men uansett er jeg enig. Telefonselgere er også djevelens verk
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #9 Skrevet 14. november 2015 Nå var det nettopp noen som ringte på og skulle selge alrmer. Har ikke sansen for noen som kommer på dørene og selger.Er det virkelig noen som synes at det er ok? Hvorfor? Noen som liker at det ringer fremmede på døren for å sege ting? Jeg tenker at det er vel ingen som liker det. Hvorfor gjør du det? Hva er egentlig "alrmer" for noe ? Anonymkode: deac7...50a 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #10 Skrevet 14. november 2015 Hva er egentlig "alrmer" for noe ?Anonymkode: deac7...50aFinn på noe bedre å gjøre med livet ditt, taper Anonymkode: ecbdf...c2c 2
Gjest Emera Skrevet 14. november 2015 #11 Skrevet 14. november 2015 Finn på noe bedre å gjøre med livet ditt, taperAnonymkode: ecbdf...c2cÆrlig talt. Noen ganger kan man "lese seg blind" på enkelte ord, og klarer ikke å se hva det egentlig skulle stå.Til AB ...50a, det er sikkert en "a" som har falt ut i farten. Altså, "alarmer."
Berit Skrevet 14. november 2015 Forfatter #12 Skrevet 14. november 2015 Hva er egentlig "alrmer" for noe ?Anonymkode: deac7...50aSkrivefeil, jeg mente alarmer. Takk, har rettet det i hovedinnlegget nå.
Berit Skrevet 14. november 2015 Forfatter #13 Skrevet 14. november 2015 Om jeg jaget ham? Ja, på sett og vis: Jeg var rasende på en gammel sofa jeg ville ha ut av huset. Fikk ikke droget ut gjennom døra, og den var vrien å demontere. Til slutt var jeg så gretten at jeg begynte å demontere den med øks. Da det banket på døra midt oppe i dette glemte jeg å legge fra meg øksa, og åpnet døra rød i hodet og med øksa i neven..Ojsann, det kan ha virket voldsomt. Han fikk seg vel en stor skrekk da, kan jeg tenke meg
Sol-2 Skrevet 14. november 2015 #15 Skrevet 14. november 2015 Hos oss kommer også alarmselgere innimellom. Nå har vi alarm og har endelig fått opp et skilt som viser dette. Det jeg ikke forstår er at hver tredje uke kommer en ny selger fra Adams matkasse. Jeg sier nei hver gang, forklarer gjerne grunnen, allergier gjør at ingen kasser passer oss, men de kommer igjen og igjen... 1
Millimani Skrevet 16. november 2015 #16 Skrevet 16. november 2015 Er ikke mer frekt enn å drive telefonsalg synst nå jeg daKanskje ikke. Jeg bor i en blokk hvor det tydelig står på et oppsatt skilt utafor at "Det tillates ingen form for salg eller agitasjon på dørene". Vi får derfor stort sett være i fred for sånne. Ang telefonsalg så skal det kunne gå an å reservere seg mot det? På mange mobiltelefoner er det mulig å blokkere telefonnummer, slik at man da kan slippe å bli oppringt flere ganger fra det nummeret
Sugerøret Skrevet 16. november 2015 #17 Skrevet 16. november 2015 (endret) En tosk fra Securitas ringte på her,skulle på liv og død selge alarm.Sa nei takk ørten ganger..Dessuten har jeg hund sa jeg.Da svarte han at hunden er lett å drepe med kniv,så kan innbruddstyven(e) bare forsyne seg.Da eksploderte jeg og det kom ut noen lite flaterendes gloser. Helvettes tosk.hunden vi har nå,varsler fra magen..Ikke mange som står på baksiden av døra når vi åpner den nå Endret 16. november 2015 av Kårky
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå