AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #1 Skrevet 14. november 2015 Ja, hvor i Norge kan man få kjøpt Kool Aid? Selges det i kiosker? Anonymkode: a7a2f...77d
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #2 Skrevet 14. november 2015 Google is your friend.. https://m.gamezone.no/Avdelinger/Godteri-Nettbutikk/Godteri/Lemonade Anonymkode: 4909d...402
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #3 Skrevet 14. november 2015 Google kan jeg, takk. Jeg trenger kun en Kool Aid, så nettbutikk er uaktuelt.Jeg vil vite om noen har sett Kool Aid til salgs i en fysisk butikk i Norge, dessverre er nærmeste Gamezone for langt unna til at det er aktuelt å reise dit Anonymkode: a7a2f...77d
Gjest Linaria Skrevet 15. november 2015 #4 Skrevet 15. november 2015 Greit, jeg har holdt igjen denne kommentaren i 20 minutter. Nå går det ikke lenger. Don't drink the Kool Aid!Takk for meg
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #5 Skrevet 15. november 2015 Greit, jeg har holdt igjen denne kommentaren i 20 minutter. Nå går det ikke lenger. Don't drink the Kool Aid!Takk for megHva er Kool aid? Og hvorfor skal man ikke drikke det? Anonymkode: e8b95...b50 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #6 Skrevet 15. november 2015 Hva er Kool aid? Og hvorfor skal man ikke drikke det?Anonymkode: e8b95...b50det er et pulver man blander med vann og sukker og lager saft av. Veldig heftige farger på det. Man kan bruke det til å farge garn med. Og noen bruker det til å smaksette og farge mat og. Smaker ganske mye. På pakningen står det at det kun inneholder naturlige farger og smaker. Men jeg har litt ondt for å tro det når jeg ser hvor sterk smak og farge det er på det. Bare ei spiseskje pulver holder til en liter vann. Men tror ikke man dør av å drikke ett glass eller to i året da 😉 Anonymkode: 4d7ae...26e
Gjest Dwight Skrevet 15. november 2015 #7 Skrevet 15. november 2015 Hva er Kool aid? Og hvorfor skal man ikke drikke det?Anonymkode: e8b95...b50https://en.m.wikipedia.org/wiki/Drinking_the_Kool-Aid
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #8 Skrevet 15. november 2015 Greit, jeg har holdt igjen denne kommentaren i 20 minutter. Nå går det ikke lenger. Don't drink the Kool Aid!Takk for megIngen fare, jeg har ikke tenkt å drikke det. Jeg trenger å farge litt ullgarn, så jeg tenkte at Kool Aid ville være en enkel løsning (hoho) Derfor trenger jeg kun en, og hadde håpet at jeg kunne finne det i en kiosk eller butikk. Anonymkode: a7a2f...77d
Gjest Linaria Skrevet 15. november 2015 #9 Skrevet 15. november 2015 https://en.m.wikipedia.org/wiki/Drinking_the_Kool-AidVar dette jeg refererte til. Var litt redd TS tenkte å forgifte en kult eller noe.
Gjest Dwight Skrevet 15. november 2015 #10 Skrevet 15. november 2015 Var dette jeg refererte til. Var litt redd TS tenkte å forgifte en kult eller noe. Haha ikke sant. Jeg skulle til å skrive det samme når jeg så du var rett før meg. Hvordan går det ann å ikke få med seg det? "DON'T DRINK THE KOOL-AID!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå