Gå til innhold

Hvor i Norge kan man kjøpe Kool Aid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvor i Norge kan man få kjøpt Kool Aid? Selges det i kiosker?

Anonymkode: a7a2f...77d

Skrevet

Google kan jeg, takk. Jeg trenger kun en Kool Aid, så nettbutikk er uaktuelt.

Jeg vil vite om noen har sett Kool Aid til salgs i en fysisk butikk i Norge, dessverre er nærmeste Gamezone for langt unna til at det er aktuelt å reise dit

Skrevet

Greit, jeg har holdt igjen denne kommentaren i 20 minutter. Nå går det ikke lenger. 

Don't drink the Kool Aid!

Takk for meg

Skrevet

Greit, jeg har holdt igjen denne kommentaren i 20 minutter. Nå går det ikke lenger. 

Takk for meg

Hva er Kool aid? Og hvorfor skal man ikke drikke det?

Anonymkode: e8b95...b50

• Liker 1
Skrevet

Hva er Kool aid? Og hvorfor skal man ikke drikke det?

Anonymkode: e8b95...b50

det er et pulver man blander med vann og sukker og lager saft av. Veldig heftige farger på det. Man kan bruke det til å farge garn med. Og noen bruker det til å smaksette og farge mat og. Smaker ganske mye. På pakningen står det at det kun inneholder naturlige farger og smaker. Men jeg har litt ondt for å tro det når jeg ser hvor sterk smak og farge det er på det. Bare ei spiseskje pulver holder til en liter vann. Men tror ikke man dør av å drikke ett glass eller to i året da 😉

Anonymkode: 4d7ae...26e

Skrevet

Takk for meg

Ingen fare, jeg har ikke tenkt å drikke det. Jeg trenger å farge litt ullgarn, så jeg tenkte at Kool Aid ville være en enkel løsning (hoho) :) Derfor trenger jeg kun en, og hadde håpet at jeg kunne finne det i en kiosk eller butikk.

Skrevet

Var dette jeg refererte til. Var litt redd TS tenkte å forgifte en kult eller noe. 

Haha ikke sant. Jeg skulle til å skrive det samme når jeg så du var rett før meg. Hvordan går det ann å ikke få med seg det? 

"DON'T DRINK THE KOOL-AID!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...