AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #1 Skrevet 14. november 2015 Date ikveld... Gruer meg. Er så redd for hva han vil tenke om meg. Er jeg pen nok, liker han personligheten min. Jeg er så redd for å ikke være "bra nok" og at det bare blir flaut og ubehagelig.. Hva prater man om? Hva tenker dere gutter når dere merker st jenta er tydelig nervøs? Er så redd nervøsiteten skal ødlegge for god kjemi. Jeg er liksom ikke meg selv når jeg er nervøs, da blir jeg ofte veldig stille. Åååå som jeg gruer meg! Kom med gode tips til hvordan jeg kan slappe av og bare være meg selv uten å være redd for om han syntes jeg ser bra ut. Anonymkode: 97e92...466
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #3 Skrevet 14. november 2015 Blir så oppblåst! Kjøpte litt vin.. Håper ett/to glass hjelper. Vil ikke være beruset heller, men bare så jeg klarer slå meg litt mere løs. Anonymkode: 97e92...466
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #4 Skrevet 14. november 2015 Det som hjelper meg er å late som det er en venn jeg ikke har sett på lenge jeg skal møte.Av samtaleemner så syntes jeg det kan være greit å finne noe fra avisene. Helst noe som er litt hjernedødt, men som de fleste likevel kan kjenne seg igjen i.Selvtilliten din... Det du kan gjøre er stå forran speilet å fortelle deg selv hvor fin du er, fink, morsom osv. Er super klein, men gjør man det ofte og lenge nok så vil man faktisk begynne å tro litt på det Det kommer nok til å gå bra, og hvis det ikke går bra så han ikke verd det Kos de, og lykke til Anonymkode: a23b5...7db 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #5 Skrevet 14. november 2015 Takk! Må bare våge meg ut i det, ellers forblir jeg jo singel for alltid.. Jeg syntes han ser veldig kjekk ut på bildene, og tenker han er vant til å få jenter som er godt over meg utseendemessig. Jeg har jo sendt han noen bilder av meg, men føler jeg ser finere ut på bilder jeg tar av meg selv enn i speilet og bilder andre rar av meg.. Tenk om han blir kjempe skuffa og tenker "tror hun at hun har sjangs på meg?" Hater å bli avvist å det gir jo en skikkelig støkk i selvtilliten. Anonymkode: 97e92...466
Gjest Mythic Skrevet 14. november 2015 #6 Skrevet 14. november 2015 Mitt beste tips er å ikke ta det så alvorlig, ikke legge så fryktelig mye i det. Og å snu fokus fra hva han måtte tenke og mene om deg, til hva du måtte tenke og mene om han. Tenk hvis du ikke liker han, da? Tenk hvis du må avvise han? Du må ikke legge all "makt" og ansvar hos han. Du skal like han like mye som han skal like deg, det går begge veier. Jeg tror mange blir så opphengt i å tenke på hva daten mener om en selv, at en glemmer å tenke på at det første møtet skal gi en pekepinn på om man ønsker å gå videre eller ikke. Tenk på det som at du skal møte en venn til en uformell stund for å ta vekk noe av presset.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #7 Skrevet 15. november 2015 Hvordan gikk det, TS? Anonymkode: fb0ba...2f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå