AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #1 Skrevet 14. november 2015 http://www.side2.no/aktuelt/ronja-hansen-(19)-fant-igjen-treningsbilde-av-seg-selv-pa-snapchat/3423159563.html?_ga=1.254048840.1934142509.1447487183Viser jo ikke engang ansiktet hennes. Flott rumpe forøvrig! Anonymkode: d6ef5...33b
Gjest Castielz Skrevet 14. november 2015 #2 Skrevet 14. november 2015 Lo meg ihel, at ræva hennes dukket opp på snapchat var skandale, men hun har ingen problemer med å vise den frem i en riksdekkende avis eller i bloggen sin. 1
SkjultBruker Skrevet 14. november 2015 #3 Skrevet 14. november 2015 Jeg hadde vitterlig reagert om jeg ble snikfotografert på treningssenteret jeg også. Det er ikke noe man skal måtte forvente. 13
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #4 Skrevet 14. november 2015 Nei, hun overreagerer ikke! Anonymkode: 15ed6...e86 11
Gjest 2Bhonest Skrevet 14. november 2015 #5 Skrevet 14. november 2015 Dramaqueen.Ingen ville vist hvem det var om hun ikke hadde stått frem i avisen, så man kunne knytte et ansikt til ræva....
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #6 Skrevet 14. november 2015 Lo meg ihel, at ræva hennes dukket opp på snapchat var skandale, men hun har ingen problemer med å vise den frem i en riksdekkende avis eller i bloggen sin. Hehe. Du fikk meg til å sjekke bloggen hennes. http://fitnessronja.blogg.no/Masse nærbilder av rumpa hennes i tights. Til offentlig beskuelse. Hun er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen som går til avisen og klager på at folk tar rumpebilder av henne. Anonymkode: d6ef5...33b 4
Gjest 2Bhonest Skrevet 14. november 2015 #7 Skrevet 14. november 2015 Hehe. Du fikk meg til å sjekke bloggen hennes. http://fitnessronja.blogg.no/Masse nærbilder av rumpa hennes i tights. Til offentlig beskuelse. Hun er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen som går til avisen og klager på at folk tar rumpebilder av henne.Anonymkode: d6ef5...33bTynt skinn, tynt sinn.....
peppermyntete Skrevet 14. november 2015 #8 Skrevet 14. november 2015 Synes ikke hun overreagerer. En ting er å legge ut bilder av seg selv frivillig, men når andre legger ut bilder av rumpa di uten tillatelse så må det være lov å reagere sterkt! 10
Gjest Minesveiper Skrevet 14. november 2015 #9 Skrevet 14. november 2015 Jeg synes ikke det var greit at guttene tok bilde.Samtidig hadde hun ikke trengt å gått ut i avisen med det. Hun brukte saken for å reklamere for bloggen sin. Smart av henne forsåvidt.
Gjest Mythic Skrevet 14. november 2015 #10 Skrevet 14. november 2015 Hehe. Du fikk meg til å sjekke bloggen hennes. http://fitnessronja.blogg.no/Masse nærbilder av rumpa hennes i tights. Til offentlig beskuelse. Hun er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen som går til avisen og klager på at folk tar rumpebilder av henne.Anonymkode: d6ef5...33bAll PR er god PR, så klart.
Gjest Chauve-Souris Skrevet 14. november 2015 #11 Skrevet 14. november 2015 Jeg tror egentlig hele greia er iscenesatt. Syntes det er litt tilfeldig at noen hun kjenner tilfeldigvis har denne fyren på Snapchat pg attpåtil kjenner igjen rumpa hennes, da hadde nok også gutten mest sannsynlig vist hvem hun var, og jeg tenker at grensen for å ta et slikt bilde blir høyere for hvor nærmere du er vedkommende. (Det er jo i grunn en ganske klein ting å gjøre, og du vil gjerne ikke at den personen finner ut av). I tillegg så gikk hun inn på senteret igjen og visste automatisk hvilken person som la det ut, bare fordi en person har sett på deg er ikke god nok grunn til å komme med slike anklagelser. Virker for meg som et PR stunt hvor gutten var med på dette, er i grunn ganske sikker på at den samtalen også var fiktiv.Forøvrig vitner det jo heller ikke om videre stor hjernekapasitet når hun klager over det bilde og ber gutten fjerne det, for så å gå til media med saken og få rumpa si postet over alt på nettet, igjen, om hun da ikke har gjort alt med baktanke bokstavelig talt.
Gjest lipgloss Skrevet 14. november 2015 #12 Skrevet 14. november 2015 syns dette ble litt for mye drama for så lite,hun elsker tydeligvis å vise rumpa si i forhold til bloggen sin,her kunne man ikke se annsiktet så det ble mye styr for lite
Vattenflaska Skrevet 14. november 2015 #13 Skrevet 14. november 2015 Jeg syns ikke det var greit at guttene tok bilde og la ut uten samtykke.Men hun laget noe unødig mye drama øve det hele.Jeg hadde bare ignorert, og det har jeg gjort før. Om det derimot hadde skjedd flere ganger hadde jeg reagert.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #14 Skrevet 14. november 2015 Synes ikke hun overreagerer. En ting er å legge ut bilder av seg selv frivillig, men når andre legger ut bilder av rumpa di uten tillatelse så må det være lov å reagere sterkt!det er vel ikke helt stuerent, er det? Anonymkode: c9b20...0bd
Smookiekins Skrevet 14. november 2015 #15 Skrevet 14. november 2015 Skjønner ikke helt hvorfor hun går til avisen hvis hun IKKE vil at bildet skal deles... Men skjønner godt at hun reagerer på å bli tatt bilde av uten samtykke!
Gorgonzola Skrevet 14. november 2015 #16 Skrevet 14. november 2015 Jenter overreagerer aldri - ALDRI!!!!! 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #17 Skrevet 15. november 2015 Jeg hadde vitterlig reagert om jeg ble snikfotografert på treningssenteret jeg også. Det er ikke noe man skal måtte forvente.Nei, hun overreagerer ikke!Anonymkode: 15ed6...e86ENIG !!!!!!!! Anonymkode: 6654a...2e1 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #18 Skrevet 15. november 2015 Pr- stunt for å få flere lesere! Hun kunne jo heller døpt om bloggen fra fintnessronja til "rumpebloggen". Hun fikk til det hun var ute etter, nemmelig å promotere rumpa si. Smart tenkt av henne.👍 Anonymkode: 7a2b9...c66 2
guttemann Skrevet 15. november 2015 #19 Skrevet 15. november 2015 Det er selvfølgelig helt uakseptabelt å snikfotografere folk, både på treningssenter og andre steder. At akkurat hun som laget bråk nå er glad i å vise seg frem, og neppe den skarpeste kniven i skuffen, endrer ikke på det. 4
Gjest Blomsterert Skrevet 15. november 2015 #20 Skrevet 15. november 2015 "Jeg regner med at alle visste hvem sin rompe det var,da jeg har lagt ut en del bilder på Instagram"..😄Men nei,en skal ikke ta bilder av andre uten samtykke.Syns likevel hun blåste dette stort opp.Litt sånn primadonnanykker,og ikke veldig smart.Hadde vel holdt om hun skrev om det på bloggen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå