Gå til innhold

Hva legger dere i feminin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser flere menn skrive at de ønsker en feminin dame, men hva legger dere i det?

Anonymkode: 67b50...849

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opptatt av utseendet uten å sminke seg for mye, gå i kjoler og høye hæler, være snill og omsorgsfull... En standardoppskrift på en kvinne.

Gjest Chauve-Souris
Skrevet

Jeg syntes femininitet handler om veldig mye mer enn klær og sminke, det hjelper jo veldig så klart, men det betyr ikke at det gjør deg feminin. For å ta et eksempel, gikk i byen med mannen min da det kommer en dame gående mot oss. Hun hadde på seg et stramt grått skjørt, små heler, en hvit bluse inni skjørtet, langt brunt hår og hadde sminket seg fint, men hun var absolutt ikke feminin.

Det er ikke å underdrive å si at hun gikk som et lokomotiv.  Haken rett opp i været, harde trampende skritt, breiet seg ut med skuldre og armer, og "gikk rett på, samme hva hun støtte på", som altså var meg, hun stanget altså rett inn i meg så hardt hun kunne nærmest. Nå var denne damen veldig ekstrem så klart, men om man skulle beskrevet utseendet hennes så hadde hun vært veldig feminin, men hun var den mest maskuline kvinnen jeg noen gang har vært borti i. Mannen min klarte ikke å si noe annet enn woow med vie øyne.

Væremåte har veldig mye å si for å være feminin, så klart, det hjelper ikke å kle seg som en slask, men en feminin kvinne er for meg myk, omsorgsfull, varm, snill og gjerne litt "underdanig". Med underdanig mener jeg ikke at hun skal være en tøffel, men at man på en måte er litt "uskyldig" og god, og ikke brautende, man kan fint ha selvtillit likevel, men ikke et behov for å være størst mulig, om det ga mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...