AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #1 Skrevet 14. november 2015 Min tante på 55 år er svært glad i å reise og derfor tenkte jeg å kjøpe noen kule reiseting til henne. Tenker på ting som liten tannkrem, slike kule bagasjelapper osv. Hva mer kan jeg kjøpe? Anonymkode: f2e65...4ab
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #2 Skrevet 14. november 2015 En fin passveske! Anonymkode: b9fe4...9e3
Alan Smithee Skrevet 14. november 2015 #3 Skrevet 14. november 2015 Det kommer litt an på hvor mye du vil legge i gaven, og hvor langt hun liker å reise. Min favoritting å ha med på langreiser er en god reisepute, som har reddet mange lange turer med buss og fly. Om du ikke vil bruke fullt så mye, kan hun få mye bru for et godt sett med småflasker i reisestørrelse. Kompresjonsstrømper for bruk på fly er også undervurdert!
romeosa Skrevet 24. november 2015 #4 Skrevet 24. november 2015 Kanskje hun blir glad for "scratch-map", et fint kart, hvor du kan skrape bort landene du har besøkt, er kjemefint hvis det rammes inn og henges på veggen Evt. dagstursekk, gavekort hos flyselskap, sovepose...
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #5 Skrevet 24. november 2015 Et hendig lite videokamera hvis økonomien tillater det. Anonymkode: e776b...de0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå