AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #1 Skrevet 14. november 2015 Helt fersk på tinder og har to spørsmål... Er litt småbetatt av en kar, så han på tinder og trykket liker. Kommer jeg da "tidlig" opp i bunken hans eller kan det være evigheter til han får opp meg. (Gitt at han er aktiv) er i Oslo, så mange på tinder virker det som... Bare lurer på når jeg skal anta at han har sveipet andre vei....om jeg har x ut en kar, kommer jeg fortsatt opp i hans bunke?? Kom over en fyr jeg absolutt ikke vil skal vite noe om meg, og vil helst ikke dukke opp i lista hans. Om en har sagt nei, så er det vel ikke noe poeng at den andre ser bildet, kan jo ikke bli match... Anonymkode: f8aa1...1f1
mmmils Skrevet 14. november 2015 #2 Skrevet 14. november 2015 Hehe. Norgesproblemer.- Vil anta at dersom du har trykket liker på en, kommer du opp i hans bunke relativt tidlig.- Vil anta at du ikke kommer opp i hans bunke hvis du allerede har x-et han ut. Ikke vet jeg, men logisk hvertfall.
Smookiekins Skrevet 14. november 2015 #3 Skrevet 14. november 2015 Du skulle gitt han en superlike da vet du! Da får han det opp neste gang han er på Tinder.. Da vet du rimelig fort om han har trykket liker eller ikke..
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #4 Skrevet 15. november 2015 Hehe. Norgesproblemer.- Vil anta at dersom du har trykket liker på en, kommer du opp i hans bunke relativt tidlig.- Vil anta at du ikke kommer opp i hans bunke hvis du allerede har x-et han ut. Ikke vet jeg, men logisk hvertfall.Din antakelse er feilaktig. Man får opp folk uavhengig av hva de har gjort. Anonymkode: e40ac...2fb 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #5 Skrevet 15. november 2015 Hvis du er i aldergruppen han søker så kommer du antagelig tidlig opp hos han.Altså, hvis dere begge er f.eks 28 år, men han søker kvinner 20-27, så kommer du ikke opp hos han. Anonymkode: 19720...b79
Prebs Skrevet 15. november 2015 #6 Skrevet 15. november 2015 Er ikke på Tinder selv, men på vors igår så kom det fram at "gutta" sveiper "liker" på alt og alle for så og filtrere i ettertid... Logisk nok så forstår jeg jo tankegangen!!! Er jo enkel markedsføring sånn sett!
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #7 Skrevet 15. november 2015 Har inntrykk av at det er sånn at de man liker havner man relativt raskt oppe i bunken hos og vica versa.Og nei desverre de man exer ut kan fortsatt finne deg om de blar nok (vet dette av erfaring) Anonymkode: ff54f...1aa
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #8 Skrevet 16. november 2015 Helt fersk på tinder og har to spørsmål... Er litt småbetatt av en kar, så han på tinder og trykket liker. Kommer jeg da "tidlig" opp i bunken hans eller kan det være evigheter til han får opp meg. (Gitt at han er aktiv) er i Oslo, så mange på tinder virker det som... Bare lurer på når jeg skal anta at han har sveipet andre vei.... Anonymkode: f8aa1...1f1Tror nok ikke det vil ta særlig lang tid, hvis programmererne har gjort jobben sin. Hvis han bruker appen ofte og det tar flere dager før du får match med han, så kan du nok anta at han har sveipet deg til høyre. Men det kan jo være at han gjorde det fordi han syntes det var kleint å se noen kjente der. Anonymkode: 071a6...a37
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #9 Skrevet 16. november 2015 Din antakelse er feilaktig. Man får opp folk uavhengig av hva de har gjort.Anonymkode: e40ac...2fbDet vil jeg si er en feil at Tinder. Når noen x-er deg burde du ikke få dem opp. Da kaster de bare bort tiden din. Anonymkode: 071a6...a37
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #10 Skrevet 16. november 2015 Det vil jeg si er en feil at Tinder. Når noen x-er deg burde du ikke få dem opp. Da kaster de bare bort tiden din. Anonymkode: 071a6...a37Tull, poenget er jo at man ikke kan vite hva andre gjør, inntil man ev. får en match. Færre personer som kommer opp betyr mindre tidsbruk på Tinder, og det er ikke Tinder interessert i. Anonymkode: e40ac...2fb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå