Teardrop Skrevet 14. november 2015 #1 Del Skrevet 14. november 2015 Tips til innflytningsgave til et par i tidlig 30årene som har kjøpt eget bo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #2 Del Skrevet 14. november 2015 Gavekort på blomsterbutikk eller interiørbutikk, isskåler, ildfast form, kakefat/kakespade. Anonymkode: 13b94...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #3 Del Skrevet 14. november 2015 Jeg hadde blitt glad hvis jeg hadde blitt spurt hva jeg ønsket meg:) (selvfølgelig ikke dyre ting), ellers er blomster fint, et bilde, sengetøy, kokebok.... Anonymkode: 25a97...25c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #4 Del Skrevet 14. november 2015 Vi fikk nok orkideer i hvert fall. 😋 Anonymkode: 1bcf8...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drikkerbrushverdag Skrevet 14. november 2015 #5 Del Skrevet 14. november 2015 Hør om det er noe de trenger Jeg har det jeg trenger av potteplanter. Blir selvfølgelig glad for alt jeg får, men hadde kanskje hatt mer lyst på en bukett med avskårne blomster. Og vinglass, for det trenger JEG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 14. november 2015 #6 Del Skrevet 14. november 2015 Er greit å høre om det er noe de ønsker seg Jeg skal ha innflytningsfest selv snart og kommer til å ønske meg vinglass, fine glassflasker (da jeg lager en del saft/juice etc), ensfargede håndklær og duftlys. Jeg har en skikkelig duftlys-fetish. Ellers er alltid alkohol en vinner, dersom vertskapet drikker da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #7 Del Skrevet 14. november 2015 Da vi kjøpte oss nytt hus, presterte venninna mi å gi oss sexleketøy i innflytningsgave...... Anonymkode: 4fe70...b34 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 15. november 2015 #8 Del Skrevet 15. november 2015 Vi ble spurt om hva vi trengte og vi trengte en del ting til kjøkkenet i starten. Ellers fikk vi også noen malerier, men ikke alle falt i smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #9 Del Skrevet 15. november 2015 Gavekort på steder som Kid, eller Bohus, som har mye i forskjellige stiler. Noen trenger kanskje en lampe, andre håndkler, med et gavekort får man akkurat det man trenger Kjøp en liten pose eller boks med noe god sjokolade i tillegg om du synes det er stusslig å gi bare en konvolutt med gavekort (vet noen ikke synes det er noe ålreit). Anonymkode: 52b9b...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 16. november 2015 #10 Del Skrevet 16. november 2015 Blomster er fint Ellers likte jeg forslaget til brukeren som foreslo sengetøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 16. november 2015 #11 Del Skrevet 16. november 2015 Jeg hadde blitt kjempe glad for blomsterbuketter, gavekort på kid, eller en god håndsåpe og krem til å ha på bad/wc, kubbelys.. litt risikabelt å kjøpe interiør synes jeg, hvis du ikke kjenner personen godt da. Hadde ikke forventet gave bare forde jeg hadde flyttet 😊 men elsker å få blomsterbuketter da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 16. november 2015 #12 Del Skrevet 16. november 2015 En blomsterbukett. En flaske vin. Noen fine lys og servietter. Kokebok. Gode oljer/krydder/eddikk. En god ost, kjeks og fikenmarmelade. Fine såper til å ha på badet. En eske konfekt/eksklusiv sjokolade.Flytter de for første gang kan sengetøy, håndklær, ildfast form, fat etc være fint. Folk som har bodd for seg selv noen år har gjerne det de trenger av sånne ting.Ellers var sexleketøy et spenstig forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 16. november 2015 #13 Del Skrevet 16. november 2015 Her i Tyskland er det vanlig å gi salt og brød til nyinnflyttede for å ønske de husfred og fremgang. Så hva med godt salt og godt brød, samt et gavekort fra blomsterforretning, kjøkkenbutikk, møbelbutikk, e.l.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå