AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 hjelp! Hva slags tilbehør kan jeg bruke med denne kjolen her? Farge på sko og veske? Strømper? Tore eller må smykker? Innser at jeg aldri har hatt en såpass mørk kjole før som ikke er sort, og føler at ingenting passer. Planen er å bruke den i en større familietilstelning, så den må dresses litt opp. Men, det skal ikke være stivpyntet og heller ikke partykledd. Håper noen flinke sjeler kan gi meg noen tips. Her er kjolen:http://shop.mango.com/NO/p1/violeta/klær/kjoler/kjole-med-blondepanel/?id=53093525_56&n=1&s=prendas_violeta.vestidosprendas&ident=0__0_1447455231972&ts=1447455231972&p=34 Anonymkode: d01ee...fcf
Gjest Tigress Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 Tja, først og fremst: kva fargar har du sko og veske i? Det burde vere unødvendig å kjøpte noko nytt, liksom. Sjølv har eg langt framskriden skodilla, og eg trur eg vill brukt anten rett og slett blå sko (eg har knallblå sko som eg trur ville vore kule til. Elles har eg både beige sko og hudfarga sko som ville gå fint til. Om eg brukte blå sko ville eg ha sett om eg fann den sølvfarga veska mi, trur eg, til beige sko ville eg brukt beige veske. Eg har også eit par utruleg kule sko i blått slangeskinn som kunne vere kule til.Brunt, gull, sølv, bronse og kopar er fargar som ville funke bra, det same er raudt og rosa. Hmm, eg trur eg vil seie det så sterkt som at berre svart og kvitt er utelukka. Men mor mi, som er knallkonservativ og kan alle desse oldtidreglane, brukar svarte sko til mørkeblå kjole. Kvitt er berre utelukka fordi eg personleg synest det er litt sommarleg. Grønt kunne sikkert også gå. Og oransje!Strømper: anten hudfarga eller bronse/kopar som er utruleg lekkert til blått.Smykke: tja. Eg ville nok gått for anten eit sentrert smykke i utringinga. Eg trur det ville vore utruleg kult med eit svært armband (=bangle på nynorsk), men eg sjølv blir morderisk av å gå med slike, så eg har ikkje eit klokt døme på eit fint eit. Svær ring, kanskje? Grav litt i smykkeskrinet og prøv alt du har, det er då ein kjem over dei kule og originale kombinasjonane! Hmm, dette var ikkje så hjelpsamt, var det vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå