AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #1 Del Skrevet 13. november 2015 Jeg har lenge fått en tidvis stikkende smerte i brystet, og da på venstre side. Noen ganger har det vært verre enn andre, men det har sjeldent vært veldig vondt, mer ubehagelig og ekkelt. Tipper det egentlig er muskelsmerter. Nå har i alle fall denne smerten plutselig flyttet seg til høyre side, og jeg kjenner det ikke lenger på venstre side. Kan det være noen logisk grunn til at dette skjer? Jeg forsøker å ikke være hypokonder, men kan det være noe annet enn muskelsmerter? Anonymkode: 606fa...800 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #2 Del Skrevet 13. november 2015 Det er jo alltid en sjanse for at det er noe annet. Men sannsynligvis er det nok bare muskelsmerter og anspenthet, sliter med det samme selv. Hvis du er bekymret så ta kontakt med legevakten, det er derfor vi har de. En venn av meg hadde litt brystsmerter og det viste seg det var hjerteinfarkt, og han var på vei til å få et nytt. Eneste grunnen for at han gikk var pga. dama som maste om at han måtte komme seg til lege. Anonymkode: 790fc...458 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 13. november 2015 #3 Del Skrevet 13. november 2015 (endret) Jeg vil anbefaler deg å oppsøke lege så snart som mulig. Som du sier kan det være muskelsmerter, men det kan være greit å få sjekket det ut. Endret 13. november 2015 av Snuppi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClosedParadise Skrevet 14. november 2015 #4 Del Skrevet 14. november 2015 Jeg syns det kan minne litt om luftsmerter. Forklaringen din ligner veldig sånn jeg hadde det etter en operasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå