Gå til innhold

Hva skal jeg bruke dagene på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har hatt en helgejobb + ekstravakter (ender opp med å jobbe sikkert 50-70% stilling totalt) siden august. Jeg begynner ikke å studere før i Januar/Februar og er allerede drit lei av ventingen. Har ingenting å gjøre om dagene. Nesten alle vennene mine har begynt å studere og/eller har flyttet til studiestedet sitt. Jeg aner ikke hva jeg skal bruke dagene på. Har dere noen forslag? 

Anonymkode: ec5e2...027

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har hatt en helgejobb + ekstravakter (ender opp med å jobbe sikkert 50-70% stilling totalt) siden august. Jeg begynner ikke å studere før i Januar/Februar og er allerede drit lei av ventingen. Har ingenting å gjøre om dagene. Nesten alle vennene mine har begynt å studere og/eller har flyttet til studiestedet sitt. Jeg aner ikke hva jeg skal bruke dagene på. Har dere noen forslag? 

Anonymkode: ec5e2...027

Hva med å svare på spørre-undersøkelser over internett? YouGov eller panel.no bare for å ta noen eksempler.

Hvis du mener at dette er verdt tiden din da, selvfølgelig. Userneeds for eksempel, krever at medlemmene har hele 10 000 poeng før man eventuelt kan ta ut poengene til gavekort / penger. Men 10 000 poeng hos dem, tilsvarer bare hundre kroner...

Anonymkode: 7922d...9c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...