Gå til innhold

Hvor lang tid skal vi gi forholdet? Prøver å finne ut om det er følelser eller ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et halvt år siden så møtte jeg en kjempe hyggelig gutt via tinder. I begynnelsen virket alt bra, vi var mye sammen og sendte koselige meldinger til hverandre når vi ikke var sammen. Men etter et par måneder så fikk han seg en knekk, han møtte veggen og han måtte finne litt utav ting. Rundt samme tid så ble det sykdom i familien min, og jeg ble mye opptatt med det. Vi hadde en kort periode hvor vi ikke var sammen, men vi sendte jevnlig meldinger til hverandre. Men så når det verste var over hos begge, så møttes vi igjen. Siden har vi møttes jevnlig. Vi har det veldig fint sammen, men jeg føler at vi begge har levd litt på "overflaten". Vi har ikke fått tenkt så mye på kjærligheten pga. alt som har skjedd den siste tiden. Dette tok jeg opp med han for et par uker siden. Han var enig og sa at han ikke kunne komme med noe svar på hvor vi står per tid, men at han fremdeles vil treffe meg. Vi ble enig om å oppføre oss som før, men snakke mer sammen om følelser, finne på mer ting sammen ol. Han sa også at "jeg tror ofte at hvis man bestemmer seg for noe så får man det til". Det sa han etter jeg hadde spurt om hvor vi står/hva han tenker skjer videre. Så jeg har jo et lite håp om at det kan bli oss. Men jeg er litt redd for å håpe for mye, i tilfelle det ikke skjer. 

Så ja, hva tror dere? Tror dere det kan bli noe mellom oss?

Og hvordan kan vi snakke om følelsene våre/hva vi tenker uten at det blir for masete? Er det noe vi kan gjøre for å hjelpe oss selv til å finne utav ting? Feks. noen spesielle aktiviteter? 

Også lurer jeg må hva som er rimelig tid. Hvor mye tid skal vi gi det? Vi ble enig om at vi kan ikke gå alt for lang tid før vi finner utav ting, men hvor lang/kort tid kan jeg tenke er ok? 

Anonymkode: f0e3e...2f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Anonymkode: f0e3e...2f0

Skrevet

Å håpe for mye er en farlig ting ja, men ikke tenk alt for negativt enda. Kan nok bli dere to ja, men tenker det da er viktig å være åpen om følelser. Noe av det aller viktigste kanskje. Om du er komfortabel nok, bør du nok fortelle han rett ut hvordan du føler det også be han om å være 100% ærlig tilbake.

Det går ikke å sette tidsfrist på noe sånt. Det er noe dere selv bare må finne ut av og kjenne på etterhvert. Når begge føler seg klare igjen, er det greit å starte først da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...