Gå til innhold

Ting å gjøre hjemme alene når man pilser litt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er kanskje en gang i året jeg er i humør til å drikke litt når jeg bare er hjemme å slapper av alene (er singel)
og jeg begynner å syntes det er litt kjedelig å se på Senkveld. Er det noen som har forslag til humor show eller ting å se på/gjøre
når man småkoser seg litt? :)

Anonymkode: 4d2a0...37c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det slik at du kun drikker en gang i året og det er alene? Eller tenker du på de få gangene du er alene og har lyst på en pils alene?

Hva med å søke opp humorshow/morsomme filmer på youtube? 

Pc-spill

Film

Lage noe mat mens du drikker

Sjekke ut tinder eller andre datingsider

Lese bok/blad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei drikker bare på byen og liker å slappe av hjemme men tok noen pils i dag hjemme alene og ble i stemning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei drikker bare på byen og liker å slappe av hjemme men tok noen pils i dag hjemme alene og ble i stemning :)

Go nuts på youtube. Jeg blir ofte i det nostalgiske hjørnet etter et par pils hjemme 😂 Alt fra Disney til klassiske humorklipp, og flotte konserter feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som "pilser litt" eller "tar seg ett par pils" er ikke folk som bare drikker en gang i året, det er de som drikke ofte. Og mye. 

Anonymkode: 1c825...85e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som "pilser litt" eller "tar seg ett par pils" er ikke folk som bare drikker en gang i året, det er de som drikke ofte. Og mye. 

Anonymkode: 1c825...85e

Skål! :ol:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns  "Whose line is it anyway" er et relativt morsomt humorprogram. Ikke alt er like bra, men de kommer likevel ofte med ting som får jeg til å daske meg selv litt i panna å bryte ut i hikstende latter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje en gang i året jeg er i humør til å drikke litt når jeg bare er hjemme å slapper av alene (er singel)
og jeg begynner å syntes det er litt kjedelig å se på Senkveld. Er det noen som har forslag til humor show eller ting å se på/gjøre

Kjøpe/laste ned en film, høre på musikk, gå en tur, lese en bok. Eller rydde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns  "Whose line is it anyway" er et relativt morsomt humorprogram. Ikke alt er like bra, men de kommer likevel ofte med ting som får jeg til å daske meg selv litt i panna å bryte ut i hikstende latter. 

:blomst: til for tipset! Jeg har allerede hylt og hikstet av latter her. Måtte ta en pause. Ca. 1 times program med snutter fra andre episoder, der en trekker lapper opp av en hatt, og deretter improviserer. Skal se en vanlig episode snart.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonymkod.klo:e: 1c825...85e

Gjør de det ?  - drikker mye og ofte ? :klo:

Om jeg tar et par pils en lørdagskveld så er det et par, ikke et par dusin, - og ikke blir de oftere heller.

Er det sommer, varmt og sol, fredag eller lørdag. Er det da forbudt å spørre en god venn "Skal vi rusle ned og ta et par pils/øl?"

Om oftere enn 1 gang i året er definisjonen på "ofte" så drikker vi ofte mange av oss. Det kan jaggu bli så mye som 2 pils hver måned ! 

Det blir en hel kasse på bare ett eneste år ! :sjokk:

Er hensikten at alle som tar 2 øl en lørdagskveld skal daue av dårlig samvittighet, føle de har et alkoholproblem eller umiddelbart må kjøres til avrusing og rett inn på AA ? :klo:

:ol: :ol:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på Stargate SG-1 selvsagt.

Noe undertegnede gjør just nu (ja, og pilser seg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gang da jeg spillte WoW var det veldig gøy å game med noen øl eller en dram på siden.

Nå går det mest i filmer, div tv serier og forum. Hvis det blir litt mere enn to øl kan jeg storkose meg med å sette på guilty pleasure musikk fra tenårene :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Få med seg noen kompiser på nettet og finne noen spill man kan spille sammren. 

.

Anonymkode: 07a65...0b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få med seg noen kompiser på nettet og finne noen spill man kan spille sammren. 

.

Anonymkode: 07a65...0b6

Hvor kan man finne kompiser å spille med og hvilke spill foreslår du? Har ikke spill-pc men den tåler enkle spill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...