Gå til innhold

Ting å gjøre hjemme alene når man pilser litt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er kanskje en gang i året jeg er i humør til å drikke litt når jeg bare er hjemme å slapper av alene (er singel)
og jeg begynner å syntes det er litt kjedelig å se på Senkveld. Er det noen som har forslag til humor show eller ting å se på/gjøre
når man småkoser seg litt? :)

Anonymkode: 4d2a0...37c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det slik at du kun drikker en gang i året og det er alene? Eller tenker du på de få gangene du er alene og har lyst på en pils alene?

Hva med å søke opp humorshow/morsomme filmer på youtube? 

Pc-spill

Film

Lage noe mat mens du drikker

Sjekke ut tinder eller andre datingsider

Lese bok/blad

Skrevet

Nei drikker bare på byen og liker å slappe av hjemme men tok noen pils i dag hjemme alene og ble i stemning :)

Gjest Carly-Chardonnay
Skrevet

Se på Amy Schumer show :) 

Skrevet

Nei drikker bare på byen og liker å slappe av hjemme men tok noen pils i dag hjemme alene og ble i stemning :)

Go nuts på youtube. Jeg blir ofte i det nostalgiske hjørnet etter et par pils hjemme 😂 Alt fra Disney til klassiske humorklipp, og flotte konserter feks.

Skrevet

Folk som "pilser litt" eller "tar seg ett par pils" er ikke folk som bare drikker en gang i året, det er de som drikke ofte. Og mye. 

Anonymkode: 1c825...85e

• Liker 2
Skrevet

Folk som "pilser litt" eller "tar seg ett par pils" er ikke folk som bare drikker en gang i året, det er de som drikke ofte. Og mye. 

Anonymkode: 1c825...85e

Skål! :ol:

• Liker 4
Skrevet

Jeg syns  "Whose line is it anyway" er et relativt morsomt humorprogram. Ikke alt er like bra, men de kommer likevel ofte med ting som får jeg til å daske meg selv litt i panna å bryte ut i hikstende latter. 

Skrevet

Er kanskje en gang i året jeg er i humør til å drikke litt når jeg bare er hjemme å slapper av alene (er singel)
og jeg begynner å syntes det er litt kjedelig å se på Senkveld. Er det noen som har forslag til humor show eller ting å se på/gjøre

Kjøpe/laste ned en film, høre på musikk, gå en tur, lese en bok. Eller rydde.

Skrevet

ja. tinder må vel være et bedre alternativ i såfall. :)

Anonymkode: 20832...530

Skrevet

Hjemme-spa?:) Spile?

Anonymkode: c6758...925

Skrevet

Jeg syns  "Whose line is it anyway" er et relativt morsomt humorprogram. Ikke alt er like bra, men de kommer likevel ofte med ting som får jeg til å daske meg selv litt i panna å bryte ut i hikstende latter. 

:blomst: til for tipset! Jeg har allerede hylt og hikstet av latter her. Måtte ta en pause. Ca. 1 times program med snutter fra andre episoder, der en trekker lapper opp av en hatt, og deretter improviserer. Skal se en vanlig episode snart.

• Liker 1
Skrevet

Anonymkod.klo:e: 1c825...85e

Gjør de det ?  - drikker mye og ofte ? :klo:

Om jeg tar et par pils en lørdagskveld så er det et par, ikke et par dusin, - og ikke blir de oftere heller.

Er det sommer, varmt og sol, fredag eller lørdag. Er det da forbudt å spørre en god venn "Skal vi rusle ned og ta et par pils/øl?"

Om oftere enn 1 gang i året er definisjonen på "ofte" så drikker vi ofte mange av oss. Det kan jaggu bli så mye som 2 pils hver måned ! 

Det blir en hel kasse på bare ett eneste år ! :sjokk:

Er hensikten at alle som tar 2 øl en lørdagskveld skal daue av dårlig samvittighet, føle de har et alkoholproblem eller umiddelbart må kjøres til avrusing og rett inn på AA ? :klo:

:ol: :ol:

• Liker 1
Skrevet

Se på Stargate SG-1 selvsagt.

Noe undertegnede gjør just nu (ja, og pilser seg).

Skrevet

Den gang da jeg spillte WoW var det veldig gøy å game med noen øl eller en dram på siden.

Nå går det mest i filmer, div tv serier og forum. Hvis det blir litt mere enn to øl kan jeg storkose meg med å sette på guilty pleasure musikk fra tenårene :fnise: 

Skrevet

Få med seg noen kompiser på nettet og finne noen spill man kan spille sammren. 

.

Anonymkode: 07a65...0b6

Skrevet

Få med seg noen kompiser på nettet og finne noen spill man kan spille sammren. 

.

Anonymkode: 07a65...0b6

Hvor kan man finne kompiser å spille med og hvilke spill foreslår du? Har ikke spill-pc men den tåler enkle spill

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...