AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #1 Del Skrevet 13. november 2015 Er kanskje en gang i året jeg er i humør til å drikke litt når jeg bare er hjemme å slapper av alene (er singel)og jeg begynner å syntes det er litt kjedelig å se på Senkveld. Er det noen som har forslag til humor show eller ting å se på/gjørenår man småkoser seg litt? Anonymkode: 4d2a0...37c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happiest Skrevet 13. november 2015 #2 Del Skrevet 13. november 2015 Er det slik at du kun drikker en gang i året og det er alene? Eller tenker du på de få gangene du er alene og har lyst på en pils alene?Hva med å søke opp humorshow/morsomme filmer på youtube? Pc-spillFilmLage noe mat mens du drikkerSjekke ut tinder eller andre datingsiderLese bok/blad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #3 Del Skrevet 13. november 2015 Nei drikker bare på byen og liker å slappe av hjemme men tok noen pils i dag hjemme alene og ble i stemning Anonymkode: 4d2a0...37c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 13. november 2015 #4 Del Skrevet 13. november 2015 Se på Amy Schumer show Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
King in the North Skrevet 13. november 2015 #5 Del Skrevet 13. november 2015 Nei drikker bare på byen og liker å slappe av hjemme men tok noen pils i dag hjemme alene og ble i stemning Anonymkode: 4d2a0...37cGo nuts på youtube. Jeg blir ofte i det nostalgiske hjørnet etter et par pils hjemme 😂 Alt fra Disney til klassiske humorklipp, og flotte konserter feks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #6 Del Skrevet 13. november 2015 Du kan søke opp cockatoos dancing på youtube og få deg en latter Jeg ler like mye hver gang: https://www.youtube.com/watch?v=vKHhDGyLvVU Anonymkode: fae37...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #7 Del Skrevet 14. november 2015 Folk som "pilser litt" eller "tar seg ett par pils" er ikke folk som bare drikker en gang i året, det er de som drikke ofte. Og mye. Anonymkode: 1c825...85e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cashbah Skrevet 14. november 2015 #8 Del Skrevet 14. november 2015 Folk som "pilser litt" eller "tar seg ett par pils" er ikke folk som bare drikker en gang i året, det er de som drikke ofte. Og mye. Anonymkode: 1c825...85eSkål! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knask Skrevet 14. november 2015 #9 Del Skrevet 14. november 2015 Jeg syns "Whose line is it anyway" er et relativt morsomt humorprogram. Ikke alt er like bra, men de kommer likevel ofte med ting som får jeg til å daske meg selv litt i panna å bryte ut i hikstende latter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 14. november 2015 #10 Del Skrevet 14. november 2015 Er kanskje en gang i året jeg er i humør til å drikke litt når jeg bare er hjemme å slapper av alene (er singel)og jeg begynner å syntes det er litt kjedelig å se på Senkveld. Er det noen som har forslag til humor show eller ting å se på/gjørenår man småkoser seg litt? Anonymkode: 4d2a0...37cKjøpe/laste ned en film, høre på musikk, gå en tur, lese en bok. Eller rydde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #11 Del Skrevet 14. november 2015 ja. tinder må vel være et bedre alternativ i såfall. Anonymkode: 20832...530 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #12 Del Skrevet 14. november 2015 Hjemme-spa?:) Spile? Anonymkode: c6758...925 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 14. november 2015 #13 Del Skrevet 14. november 2015 Jeg syns "Whose line is it anyway" er et relativt morsomt humorprogram. Ikke alt er like bra, men de kommer likevel ofte med ting som får jeg til å daske meg selv litt i panna å bryte ut i hikstende latter. til for tipset! Jeg har allerede hylt og hikstet av latter her. Måtte ta en pause. Ca. 1 times program med snutter fra andre episoder, der en trekker lapper opp av en hatt, og deretter improviserer. Skal se en vanlig episode snart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mis(s)Understood Skrevet 14. november 2015 #14 Del Skrevet 14. november 2015 Folk som "pilser litt" eller "tar seg ett par pils" er ikke folk som bare drikker en gang i året, det er de som drikke ofte. Og mye. Anonymkod.klo:e: 1c825...85eGjør de det ? - drikker mye og ofte ? Om jeg tar et par pils en lørdagskveld så er det et par, ikke et par dusin, - og ikke blir de oftere heller.Er det sommer, varmt og sol, fredag eller lørdag. Er det da forbudt å spørre en god venn "Skal vi rusle ned og ta et par pils/øl?"Om oftere enn 1 gang i året er definisjonen på "ofte" så drikker vi ofte mange av oss. Det kan jaggu bli så mye som 2 pils hver måned ! Det blir en hel kasse på bare ett eneste år ! Er hensikten at alle som tar 2 øl en lørdagskveld skal daue av dårlig samvittighet, føle de har et alkoholproblem eller umiddelbart må kjøres til avrusing og rett inn på AA ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 14. november 2015 #15 Del Skrevet 14. november 2015 Er kanskje en gang i året jeg er i humør til å drikke litt når jeg bare er hjemme å slapper av alene (er singel)og jeg begynner å syntes det er litt kjedelig å se på Senkveld. Er det noen som har forslag til humor show eller ting å se på/gjørenår man småkoser seg litt? Anonymkode: 4d2a0...37cSe på Stargate SG-1 selvsagt.Noe undertegnede gjør just nu (ja, og pilser seg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 14. november 2015 #16 Del Skrevet 14. november 2015 Den gang da jeg spillte WoW var det veldig gøy å game med noen øl eller en dram på siden.Nå går det mest i filmer, div tv serier og forum. Hvis det blir litt mere enn to øl kan jeg storkose meg med å sette på guilty pleasure musikk fra tenårene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #17 Del Skrevet 15. november 2015 Få med seg noen kompiser på nettet og finne noen spill man kan spille sammren. . Anonymkode: 07a65...0b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #18 Del Skrevet 15. november 2015 Få med seg noen kompiser på nettet og finne noen spill man kan spille sammren. .Anonymkode: 07a65...0b6Hvor kan man finne kompiser å spille med og hvilke spill foreslår du? Har ikke spill-pc men den tåler enkle spill Anonymkode: 4d2a0...37c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå