Sielida Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Har ikm i natt og har ikke noen tegn til ømme pupper, som jeg vanligvis får før ikm. Ømme pupper kan jo være et graviditetstegn, men kan også det å ikke få det (når man pleier) være det?Ble skuffet for et par mnd da jeg testet selv om det var fire dager over ikm (tr er vanligvis veldig regelmessig), så venter nok noen dager før jeg tester. Har forresten også vært ekstremt hormonell (stakkars mannen, men såå tålmodig han har vært!) de siste dagene + at jeg kjente et par korte, kraftige stikninger 11 dpo. Hilsen håpefull
Vattenflaska Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 Noen får ikke det, noen får ømme pupper når de er gravide. Jeg hadde helt identiske symptomer med mine menstruasjons symptomer før jeg testet positiv. Noen ganger har jeg ikke hatt ømme pupper før mensen når jeg ikke har vart gravid. Vanskelig å si basert på kun den informasjonen. Du får vel ta en test Lykke til!
Sielida Skrevet 14. november 2015 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2015 Tusen takk for svar! Hmm, vanskelig når ting er så forskjellig fra person til person - og når tidlige graviditetssympom kan ligne på pms. Ja, jeg må jo bare kjøpe en test. Redd for å bli skuffet, så venter nok til litt ut i neste uke da Tusen takk for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå