Beach Skrevet 14. november 2015 #21 Del Skrevet 14. november 2015 Hvis venninner faktisk spør og er nysgjerrige, mener jeg det er helt ok, ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #22 Del Skrevet 14. november 2015 Det er vel mer 'over grensen' for andre å spørre? Hvis folk faktisk er såpass på og hun ikke har noe imot det, så ser jeg ikke problemet.Jeg ville ikke selv gjort det, men folk er forskjellige. Anonymkode: cbbe8...cb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lazarus Skrevet 14. november 2015 #23 Del Skrevet 14. november 2015 urelevantAnonymkode: 42d62...f62er ikke ord.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #24 Del Skrevet 15. november 2015 Vedkommende hoores mildt tilbakestaaende ut. Og hva slags folk er det som spor I utgangspunktet??. Til ei venninne ja. - i hytt og pine: ydmykende og latterlig. Anonymkode: 28515...6c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå