Gå til innhold

Innafor å vise puppene etter silikonjobb?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oppmerksomhets syk mener jeg. 

Jeg har silikon, men ville aldri funnet på å vise det til alle som spør. Det er privat.

Anonymkode: 641be...8d0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kaller du det for silikonjobb? Veldig rar måte å beskrive silikonpupper på. 

Anonymkode: c601d...7da

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kaller du det for silikonjobb? Veldig rar måte å beskrive silikonpupper på. 

urelevant

Anonymkode: 42d62...f62

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei venninne viser puppene til nesten alle som spør.

Det er jo ikke lengre hennes pupper, så da er det vel lettere å vise seg. 

all spøk til side, det er nok litt som en mann som endelig har begynt å ta steroider/trent som bare juling og flekser til alle som spørr(og ikke spørr). Ergo, fra dårlig selvbilde til et meget mye bedre ett. Ikke alle som seksualiserer pupper like mye som andre.

Så har jeg også forstått det sånn at jenter er VIRKELIG gira på å vise silikonpuppene sine når de skaffer seg det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kanskje hun bare ikke synes nakenhet er en så big deal? Hun viser dem jo bare til folk som spør, ikke til tilfeldige mennesker på gata. Ser ikke problemet, og ser ikke hvorfor det skal være noe for deg å henge deg opp i.

Ja til pupper i frihet! :nigo: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har tatt silikon i brystene ser jeg ikke på det som en dames pupper lengre. De hun hadde var brystene hennes og nå har hun innlegg. Det blir noe annet. 

Anonymkode: 87ff8...289

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er vel endelig stolte av de. La hun få gjøre som hun vil så lenge hun ikke blir en blotter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er innfor å vise de frem til nysgjerrige venninner. :)

hun viste til gutter og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne viser puppene til nesten alle som spør.

Hun var tydeligvis ikke moden nok for å operere dem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Når man har tatt silikon i brystene ser jeg ikke på det som en dames pupper lengre. De hun hadde var brystene hennes og nå har hun innlegg. Det blir noe annet. 

Anonymkode: 87ff8...289

Enig. Synd at de gjør sånn mot seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er sikkert stolt av dem og syns de er kjempefine! I tillegg har hun kanskje blitt litt "herdet" etter operasjonen? Jeg har gått motsatt vei og fått en reduksjon, og jeg må innrømme at etter å ha hatt puppene på fremvisning for leger og sykepleiere i alle retninger både før og etter operasjonen, syns jeg det er en mye mindre greie enn tidligere. I tillegg er det mange som er nysgjerrig, f.eks. på arrene, og jeg syns ikke det er noe stress å vise dem frem (men jeg kler aldri helt av puppene på steder hvor det ikke er naturlig, da trekker jeg heller ned bhen litt på sidene el.l).

Endret av Thorn
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...