Gå til innhold

Hvorfor er det så mange useriøse på finn.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg er litt gretten over dette. Skulle selge noen møbler etter avtale til en dame i kveld. Kommer kl 19 sa hun. Men kom hun?! NEI! Jeg har både ringt og sendt sms uten å få svar. Syns bare det er så dårlig gjort. Hvis man er forhindret eller har ombestemt seg er det høflig å si fra. Tar max 2 min. Har opplevd dette før også. Enten dukker ikke folk opp eller så gidder de ikke svare. Jeg svarer alle uansett jeg, det tar ikke lang tid å si fra at en ting er solgt. 

Har stått ute og frosset i kulda og ventet forgjeves på folk som ikke dukker opp. Dette er skikkelig respektløst. Flere som har opplevd frekkaser på finn.no? 

Anonymkode: 65429...b62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opplevd dette mange ganger når vi avtaler visning på utleieleilighetene våre. Nå avtaler vi aldri visning for mindre enn5 stk. Da pleier ca.2 å møte opp. Kjipt, da det er som du sier, det koster deg lite å si fra. Ganske respektløst.

Skrevet (endret)

Yepp.

Lærte lynfort å spørre de andre interessentene om de var villige til å være back-up i tilfellet den første som fikk tilslaget ikke dukket opp for å hente.

Det har vært flere ganger jeg har ringt back-up'en og varen har havnet hos vedkommende som var villig til å vente litt.

Så skal det nevnes at de fleste er både hyggelige og presise. De som er trådens tema utgjør unntakene fra hovedregelen :)

Endret av Mis(s)Understood
  • Liker 1
Skrevet

Yepp.

Lærte lynfort å spørre de andre interessentene om de var villige til å være back-up i tilfellet den første som fikk tilslaget ikke dukket opp for å hente.

Det har vært flere ganger jeg har ringt back-up'en og varen har havnet hos vedkommende som var villig til å vente litt.

Så skal det nevnes at de fleste er både hyggelige og presise. De som er trådens tema utgjør unntakene fra hovedregelen :)

Absolutt, er ikke sånn at alle på finn.no er luringer, var ikke det jeg mente :) Men er bare så slitsomt med de som ikke kan oppføre seg. Nå la jeg ut annonsen på nytt og det ringte en fyr som ville kjøpe møblene mine. Jeg spesifiserte at det har vært mye tull og han virket hvertfall seriøs. Men moralen er vel å ikke fjerne annonsen og ha back-ups. 

Anonymkode: 65429...b62

Skrevet (endret)

Kan hende de har lovet gjenstanden bort til flere, og at de ikke gidder å svare de som ikke får den fordi det er enklest og mest effektivt for dem. Latskap og respektløst, kaller jeg det. Kunne ikke gjort det selv. 

Jeg kjøpte en kommode av ei dame og hun fortalte meg at hun har begynt å levere ting i stedet for at kjøper henter pga at folk ikke dukker opp.

Endret av lisamari

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...