MiniMjau Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 lets unite! Dele treningstips, øvelser, parker og trene i etc, hvordan bruke lekeapparater i treningen..... Er vi flere? 1
SunnivaOslo Skrevet 14. november 2015 #2 Skrevet 14. november 2015 lets unite! Dele treningstips, øvelser, parker og trene i etc, hvordan bruke lekeapparater i treningen..... Er vi flere? yes we are!!! Jeg pleier å trene på sthanshaugen,furuset eller på helt vanlige lekeplasser. Ellers så trener jeg hjemme på forskjellige variasjoner av feks push ups. Idag måtte jeg faktisk på legevakta fordi skulle prøve sånn push ups der man klapper bak ryggen og deisa trynet rett ned I asfalten (var på lekeplass) blødde MASSE og det stoppa liksom ikke og hadde veeeeldig vondt så trodde noe var brukket...var ikke det da men er helt blå rundt nesa og på haka+skrapemerker....😂😂😂 trener av og til på treningssenter og,spesielt om vinteren og ta trener jg med vekter.ellers så går jeg turer og jogger korte intervaller. Skal ut på jogging om rundt 3timer en liten natt-tur på 20min☺☺☺☺
Wonderbitch Skrevet 14. november 2015 #3 Skrevet 14. november 2015 Trener dere når det er folk på lekeplassene? Eller når folk går forbi og kan se? Jeg har hatt lyst til å trene litt med de tingene som finnes på en lekeplass men det er jo alltid folk der! Og om natten er det folk som går forbi i ett sett selvom ingen er der og leker akkurat. Ellers har je ikke så mange tips, men skal følge med her:-)
SunnivaOslo Skrevet 15. november 2015 #4 Skrevet 15. november 2015 Trener dere når det er folk på lekeplassene? Eller når folk går forbi og kan se? Jeg har hatt lyst til å trene litt med de tingene som finnes på en lekeplass men det er jo alltid folk der! Og om natten er det folk som går forbi i ett sett selvom ingen er der og leker akkurat. Ellers har je ikke så mange tips, men skal følge med her:-) ikke akkurat når d r fullt av barn der nei men at folk går forbi har ingenting å si da. Mange av venninnene mine har barn så jeg leker meg når jeg passer dem....god unnskyldning for å være bra barnepasser OG få trent☺☺☺
MiniMjau Skrevet 15. november 2015 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2015 yes we are!!! Jeg pleier å trene på sthanshaugen,furuset eller på helt vanlige lekeplasser. Ellers så trener jeg hjemme på forskjellige variasjoner av feks push ups. Idag måtte jeg faktisk på legevakta fordi skulle prøve sånn push ups der man klapper bak ryggen og deisa trynet rett ned I asfalten (var på lekeplass) blødde MASSE og det stoppa liksom ikke og hadde veeeeldig vondt så trodde noe var brukket...var ikke det da men er helt blå rundt nesa og på haka+skrapemerker....😂😂😂 trener av og til på treningssenter og,spesielt om vinteren og ta trener jg med vekter.ellers så går jeg turer og jogger korte intervaller. Skal ut på jogging om rundt 3timer en liten natt-tur på 20min☺☺☺☺ånei! Så vondt det høres ut!! Hvordan går det i dag?
SunnivaOslo Skrevet 16. november 2015 #6 Skrevet 16. november 2015 ånei! Så vondt det høres ut!! Hvordan går det i dag?
SunnivaOslo Skrevet 16. november 2015 #7 Skrevet 16. november 2015 ånei! Så vondt det høres ut!! Hvordan går det i dag?går bra idag☺☺☺ hvor ofte trener du og hva trener du på/øverste du på akkurat nå?selv prøver jeg ut forskjellige variasjoner av push ups..noen er driiiiiit vanskelige da hehe💪
Gjest FruPotter Skrevet 16. november 2015 #8 Skrevet 16. november 2015 Jeg brukte stoler/sofa til å ta bulgarsk utfall på. Ene foten oppå stolen og andre på bakken, så tok jeg utfall. Og så tok jeg også tricep dips på stoler og sofa. HOLY cow, det ble tungt etterhvert! Ellers trente jeg mye på treningsmatta, og trente til treningsvideoer på YouTube. Spesielt FitnessBlender. De er helt utrolige. Ble ganske fit da jeg trente til dem regelmessig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå